  • Data: 2011-05-11 23:26:59
    Temat: Re: Toyota Corolla - ocena
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dysiek <b...@b...pl> napisał(a):

    > Problem w tym, ze to lakier metalic i b ciezko jest dobrac identyczny.
    > Zawsze bedzie widac :/ Chyba mozna trafic 5latka, ktory nie mial wiekszych
    > przygod?

    Ja dwa miesiace temu kupilem uzywany bezwypadkowy, bezstluczkowy itp samochod.
    Z roczna gwarancja. W ASO, zostawiony przez pierwszego wlasciciela w
    rozliczeniu za nowy. Cieszylem sie, bo co prawda zaplacilem jakies 10-15%
    wiecej niz oferty z allegro, ale mam udokumentowana historie, wszystko na pismie.

    Nie zdazylem jednak nawet odebrac stalego dowodu rejestracyjnego, jak sasiadka
    przerysowala mi drzwi w garazu podziemnym. Tyle bylo radosci ze 100%
    fabrycznego lakieru :)

    > Szczerze mowiac wolalbym auto z ryska czy mala wgniotka na drzwiach niz z
    > pomalowane.

    Wez pod uwage, ze jesli rysa jest do golej blachy - wypada to jednak naprawic,
    zeby ruda sie nie dobrala.