  • 1. Data: 2012-05-24 18:51:47
    Temat: Total Commander na Androida
    Od: atm <...@v...pl>

    Gdyby komus brakowalo tego managera plikow:
    http://simblog.pl/total-commander-wyladowal-w-google
    -play

  • 2. Data: 2012-05-24 22:04:11
    Temat: Re: Total Commander na Androida
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-05-24 18:51, atm pisze:
    > Gdyby komus brakowalo tego managera plikow:
    > http://simblog.pl/total-commander-wyladowal-w-google
    -play

    ciekawe jak sir ma do GhostCommandera, ktory dostepny jest od dawna i ma
    funkcjonalnosc tego windowsowego ToralCommandera?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-05-24 23:33:58
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl>

    Uzytkownik "AL" <a...@s...tam> napisal w wiadomosci
    -play

    > ciekawe jak sir ma do GhostCommandera, ktory dostepny jest od dawna i
    > ma funkcjonalnosc tego windowsowego ToralCommandera?

    A ja polubilem ES Eksplorer i bardzo mi pasuje :)

  • 4. Data: 2012-05-24 23:36:22
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-05-24 23:33, cpt. Nemo wrote:
    > Uzytkownik "AL"<a...@s...tam> napisal w wiadomosci

    > A ja polubilem ES Eksplorer i bardzo mi pasuje :)

    Ja tez korzystam z tego programu - prosty i funkcjonalny, operacje na
    plikach przy pomocy jakiegokolwiek managera wykonuje i tak dosc rzadko
    wiec nic wiecej mi nie potrzeba.

  • 5. Data: 2012-05-25 00:55:38
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    atm (...@v...pl)
    in news:jpm9kr$tlb$1@node2.news.atman.pl

    > Ja tez korzystam z tego programu - prosty i funkcjonalny, operacje na
    > plikach przy pomocy jakiegokolwiek managera wykonuje i tak dosc rzadko
    > wiec nic wiecej mi nie potrzeba.

    Potrzebowałem ostatnio zmienić nazwy wielu plików na raz, a w Total
    Commanderze (jeszcze) nie ma. Ma któryś inny? :)

    MSz