  • Data: 2016-03-25 16:10:12
    Temat: Re: Tornad
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tadeusz Wajda" <t...@h...com> napisał w wiadomości
    news:25aec40f-9cf4-4983-a022-18d8b707b207@googlegrou
    ps.com...
    > Jako staly "pytacz", przepraszam, ze na tym forum,
    > ale może ktoś zna przeciętne ceny lub widelki,
    > kosztu wymiany oleju silnikowego.
    > Auto nissan patfinger.

    Nie ma takiego, nie PATHFINDER przypadkiem? Bo taki jest i w necie podają,
    jak takiej wymiany oleju dokonać.

    > Gosciu, mechanik, majacy dość dobre opinie,

    Jedzie na tym, jak wzięta wróżka.

    > wzial ponad 400 zl. Czy to nie za dużo?

    Według mnie za dużo. To musi być chyba jakieś znane i markowe ASO, taka
    motoryzacyjna Senbikiya.
    IMO, jeśli już miałby wziąć, to do stówki. No chyba, że musi pół auta
    rozmontować w tym celu. Wtedy wiadomo - wie jak rozebrać, wymienić, jak
    złożyć, to bierze za wiedzę.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.