    From: marider <2...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Torba na kanape / maly bagaz w nakedzie
    Date: Mon, 13 Aug 2012 00:05:45 +0200

    W dniu 2012-08-12 01:46, AZ pisze:

    > Tak, a zalozyc sakwy do R1 czy gixxera to juz w ogole profanacja jest...

    No to u mnie juz w ogole przypal bedzie bo kupilem 2 kufry givi e21 plus
    stelaze givi boczny i centralny ktore teraz musze zaadoptowac jakos do
    R1. Zostalo mi dokupic kufer centralny ale w monokey jakos nic malego
    nie widze a zadna wielka maxia mi niepotrzebna wiec chyba sie skonczy na
    monorack'u i 30-35l z givi lub kappy. Przez zime sobie projekt i
    wykonanie dopracuje a wiosna Hiszpania i Portugalia czeka ;)

    Kumple w GSXR 1000 K7 i K8 pozakladali kufry Shad'a na stelaze Renntec'a
    i daja rade nawet w okolicach 250 km/h.

    Pzdr

    PS: sakwy sie nie sprawdzily na F4i w zeszlym roku w Niemczech, Francji
    i we Wloszech, przemakaja i wk... mnie ich ciagle sciaganie,
    odwiazywanie i zakladanie z powrotem rano. Kwas choc przy glebie lepiej
    sie spisuja niz kufry ale obcieraja owiewki i gowniano to wyglada.
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki