  • 81. Data: 2013-05-06 10:56:17
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 May 2013 10:54:20 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > Możesz - i tak się nie uruchamia poniżej
    > pewnej temperatury na zewnątrz.

    Jest taki magiczny przycisk, który sprawia że się sprężarka uruchamia (AC
    ON). Nie wspominając o tym, że jest czujnik temperatury na parowniku dzięki
    któremu, po chwili jazdy, komputer stwierdza że jest ciepło i klmatyzacja
    może się kierowcy jednak przydać -- i nawet w trybie auto zaczyna działać.
    Temperatura zewnętrzna, wbrew temu co sobie wyobrażasz, nie ma większego
    znaczenia.

    > W jakiej temperaturze?

    Zależy od programu. Zazwyczaj powyżej 6 stopni na parowniku. Tyle jest tam
    po około 2-3 minutach od uruchomienia silnika.

    --
    Pozdor Myjk

  • 82. Data: 2013-05-06 10:56:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > Chyba w garażu.

    Nie, na zewnątrz.

  • 83. Data: 2013-05-06 11:00:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 May 2013 10:52:53 +0200, RoMan Mandziejewicz

    W zimie, w zimie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 84. Data: 2013-05-06 11:10:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 May 2013 10:39:17 +0200, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal

    > Och nie, dostosowuję argumenty do poziomu czytającego...

    Po twoim najnowszym wątku wnioskuję, że ty po prostu
    jesteś zwykłym trollem który taki poziom ma z podstawy.

    --
    Pozdor Myjk

  • 85. Data: 2013-05-06 11:16:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Monday, May 6, 2013, 10:56:24 AM, you wrote:

    > Nie, na zewnątrz.

    W jakiej temperaturze? Bo - przypomnę - piszemy o zimie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 86. Data: 2013-05-06 11:20:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 May 2013 11:16:21 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > W jakiej temperaturze? Bo - przypomnę - piszemy o zimie.

    Dla klimatyzacji, a w zasadzie komputera, nie ma znaczenia temperatura na
    zewnątrz tylko wewnątrz -- konkretnie liczą się stopnie na parowniku.

    Poniżej masz film z YT gdzie demontują deskę (sic!) w M6 żeby dobrać się do
    wadliwego (fabrycznie uwalona pewna seria) czujnika AC na parowniku (tam
    też zobaczysz w 3 minucie jeśli nie miałeś okazji), który podając złe
    parametry doprowadza użytkowników M6 US (w wersjach EU nie ma tego
    problemu) do szału wahlując temperaturą powietrza od lodówki do piekarnika:

    http://youtu.be/S-eK5fH9f3s

    --
    Pozdor Myjk

  • 87. Data: 2013-05-06 11:28:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 6 May 2013 11:20:24 +0200, Myjk

    > wahlując

    No ale panie, <pac!> :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 88. Data: 2013-05-06 11:43:25
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-06 10:44, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2013-05-06 10:12, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > Działa, ale nie zawdzięczasz tego sercu klimatyzacji czyli sprężarce i
    > parownikowi,

    Ja tam specjalistą w tej materii nie jestem, ale z tego co
    wyczytałem i z obserwacji pracy układu śmiem twierdzić, że
    jednak również dzięki sprężarce i parownikowi. Nie wie czemu
    nie miałbym wierzyć specjalistom oraz efektom obserwowanym
    bezpośrednio.

    > a temu że podnosisz temperaturę, czyli obniżasz wilgotność
    > względną. Od biedy można to nazwać klimatyzacją, ale nie w potocznym
    > tego słowa znaczeniu.

    To powinno działać identycznie bez klimatyzacji, a jednak
    nie chce :) (znaczy tez chce, ale niekoniecznie tak skutecznie)

  • 89. Data: 2013-05-06 11:55:51
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    > W jakiej temperaturze? Bo - przypomnę - piszemy o zimie.

    Z całą pewnością ujemnej (na zewnątrz). Szczerze napiszę, że
    nigdy nie sprawdzałem dokładnie jakiej, ale wystarczy mi
    np. informacja producenta, że w przypadku zamglenia przedniej
    szyby włączyć A/C i przełączyć nawiew na przednią szybę.
    Samo ogrzewanie nie daje rady, a włączenie A/C magicznie
    sytuację rozwiązuje.

  • 90. Data: 2013-05-06 11:58:55
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 May 2013 11:16:21 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > W jakiej temperaturze? Bo - przypomnę - piszemy o zimie.

    U mnie w ujemnej osuszanie dziala, choc znacznie zlabiej niz w lecie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio