  • 41. Data: 2013-05-05 22:48:57
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 22:46, Maciek pisze:
    > Wylej wiadro wody na dywan. A potem drugie. A potem jeszcze jedno.
    > Przechyl i spróbuj wylać. Masz zajebisty dywan. Mój się poddał po
    > pierwszym wiadrze :->

    Ty chyba naprawdę jesteś gwiazdą Klanu...

  • 42. Data: 2013-05-05 22:50:59
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 22:48, DoQ pisze:
    > Ty chyba naprawdę jesteś gwiazdą Klanu...
    Pewnie tak, bo nie wożę w samochodzie papuci, które wkładam zaraz po
    wsiadaniu, żeby welurowych dywaników nie przemoczyć :->

    Maciek

  • 43. Data: 2013-05-05 23:00:06
    Od: LEPEK <n...@n...re>

    W dniu 2013-05-05 17:49, t? pisze:

    > To jest jeden z mitów. Jeździłeś kiedykolwiek zimą z dobrymi,
    > materiałowymi dywanikami?

    Roztapiający zimą się śnieg z butów jest dla ciebie mitem? Mieszkasz w
    Bangladeszu?

    Otóż jeździłem.
    W zimie w ruchu miejskim woda (z błotem) wsiąka i jest nie do usunięcia,
    czego skutkiem są parujące szyby, breja pod butami, a z czasem ta breja
    przelewa się poza te dywaniki. Z gumowych natomiast można wodę i inny
    syf usunąć bardzo łatwo.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 44. Data: 2013-05-05 23:00:24
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 22:44, Maciek pisze:
    > Nie każdy jest przedstawicielem handlowym - ja muszę wodę z samochodu
    > usuwać osobiście :-> Najczęściej robię to rano, gdy jest w stanie stałym
    > - biorę gumowy "dywanik" i wywalam z niego zamarzniętą breję. Proste i
    > skuteczne.

    Fantastyczne i bardzo mądre, za to jak wsiadasz to bankowo w samych
    skarpetkach żeby przypadkiem nie nanieść śniegu który odparuje podczas
    jazdy.

  • 45. Data: 2013-05-05 23:02:39
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-05-05 23:00, DoQ pisze:
    > Fantastyczne i bardzo mądre, za to jak wsiadasz to bankowo w samych
    > skarpetkach żeby przypadkiem nie nanieść śniegu który odparuje podczas
    > jazdy.
    Ile Ty spędzasz czasu w samochodzie? Wysiądź z niego czasem.

    Maciek

  • 46. Data: 2013-05-05 23:03:11
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 23:00, LEPEK pisze:
> [...]
    > czego skutkiem są parujące szyby, breja pod butami, a z czasem ta breja
    > przelewa się poza te dywaniki. Z gumowych natomiast można wodę i inny

    Następny.. a jak naniesiesz śniegu na gumowy dywanik, włączysz
    ogrzewanie to woda z tego dywaniku w cudowny sposób nie paruje czy też
    wsiadasz w skarpetkach?

  • 47. Data: 2013-05-05 23:03:57
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-05-05 23:02, Maciek pisze:
    > Ile Ty spędzasz czasu w samochodzie? Wysiądź z niego czasem.

    Czyli jednak jeździsz bez ogrzewania?

  • 48. Data: 2013-05-06 00:15:08
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 05 May 2013 18:08:32 +0200, DoQ napisał(a):

    > No właśnie, tym bardziej że zwykle są "podbite" gumową warstwą żeby nie
    > przeciekały.

    Zawsze mnie zastanawiala ta sklonnosc niektorych do gumy i filcu :)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 49. Data: 2013-05-06 07:23:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 05 May 2013 22:50:59 +0200, Maciek

    > Pewnie tak, bo nie wożę w samochodzie papuci, które wkładam zaraz po
    > wsiadaniu, żeby welurowych dywaników nie przemoczyć :->

    Ja też nie wożę papuci, ba, mam dosyć trudne warunki, bo błocko przed
    garażem i bramą -- 5 lat mi welurowe dywaniki wytrzymały. Niedawno
    zapłaciłem 130 zł za oryginalny komplet. Stwierdzam, że gumowe wkładki do
    materiałowych dywaników się nie umywają, także w zimie -- lepiej wyglądają
    przez dłuższy okres, nie śmierdzą gumą i nie ma problemu z ich
    odparowywaniem (powiem więcej, w gumowych bagno stoi dłużej).

    --
    Pozdor Myjk

  • 50. Data: 2013-05-06 07:26:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 05 May 2013 22:36:45 +0200, DoQ

    > Mam ciekawsze zajęcia niż wyciąganie co kilka kilometrów brudnego
    > dywanika i wylewanie z niego wody. Ale kto co lubi.

    Pewnie oszczędzają nie tylko na dywanikach, ale także na klimatyzacji --
    stąd problemy z wodą w aucie -- i jeszcze pewnie gąbką pędzlują po szybach
    żeby coś widzieć... ;P

    --
    Pozdor Myjk