eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTopic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Thu, 09 May 2013 12:49:28 +0200
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    References: <km441c$mem$1@news.icpnet.pl> <km60n8$qk$2@mx1.internetia.pl>
    <km6dh5$7an$1@node2.news.atman.pl> <km6el7$db1$1@mx1.internetia.pl>
    <km6fti$9k5$1@node2.news.atman.pl> <km6gmb$jkf$2@mx1.internetia.pl>
    <km6gfa$b6c$2@node1.news.atman.pl> <km6h51$ldf$1@mx1.internetia.pl>
    <km6gnl$b6c$4@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <5187489b$0$1266$65785112@news.neostrada.pl>
    <1uoth4sqq38p3$.dlg@myjk.org>
    <5...@p...pl.invalid>
    <km7omh$htp$1@node1.news.atman.pl>
    <51876d83$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <1pzf38ng809rc$.dlg@myjk.org>
    <51878bc5$0$1225$65785112@news.neostrada.pl> <yg4e90ns3bk5$.dlg@myjk.org>
    <51879b83$0$1211$65785112@news.neostrada.pl> <5...@m...org>
    <5188b1a0$0$1213$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    In-Reply-To: <1...@m...org>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 29
    Message-ID: <518b7f37$0$1270$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 87-205-41-49.adsl.inetia.pl
    X-Trace: 1368096567 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1270 87.205.41.49:3509
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2491480
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2013-05-09 08:23, *Myjk* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
    > Jeśli twierdzisz, że w zimie osuszanie nie odbywa się za pomocą
    > klimatyzacji (sprężarka + parownik) to wyjaśnij raz a dobrze jak to się
    > odbywa.

    Jarek już Ci odpisał w zasadzie wszystko to co i ja chciałem napisać.
    Dodam tylko, że wilgotność bezwzględna w powietrzu (bo ta oczywiście w
    czasie podgrzewania się nie zmienia) w kwestii odparowywania skroplonej
    pary z szyb nie ma znaczenia - znaczenie ma wilgotność względna, bo jest
    ona wyznacznikiem tego jak chętnie takie powietrze przyjmie większą
    ilość wody.
    Ogrzanie powietrza o kilka stopni już znacznie ułatwia osuszanie szyby,
    ba nawet zimne (o wilgotności mniejszej niż 100%) ale przy dużym
    nadmuchu jest skuteczne, bo ciągle dostarcza do powierzchni szyby świeże
    powietrze z zewnątrz, które ciągle ma ten mały margines na dodatkową
    porcję wody.
    Zimnego powietrza nie ma sensu jeszcze bardzie oziębiać, bo po pierwsze
    zimny parownik nie pracuje (zabezpieczenie przeciwzamrożeniowe) a jak
    już jest ciepły (w takich układach klimatyzacji, gdzie parownik jest za
    nagrzewnicą - znalazłem taki jeden na wiele przykładów gdzie jest to
    odwrotnie) to i powietrze jest ciepłe i nie ma sensu go dalej osuszać,
    co chyba jest już oczywiste.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: