  • Data: 2013-05-06 10:10:19
    Temat: Re: Topic z dupy: sprzątacie czasem w autkach?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 6 May 2013 10:02:26 +0200, RoMan Mandziejewicz

    > W zimie też masz klimatyzację?

    Co niby, mam ją wymontować na zimę?

    > Ogrzewanie wcale sprawy nie poprawia -
    > trzeba naprawdę albo długiego czasu
    > działania wentylacji albo osuszania
    > klimatyzacją.
    > A osuszanie zima nie działa.

    Oczywiście, że działa osuszanie.

    > Zachwalający brak dywaników albo szmaciane dywaniki
    > albo jeżdżą bardzo dużo albo w ogóle zimą.

    Jeżdżę dzień w dzień małe dystanse po Wawie, w tym czasie mam 6-10 cykli
    wsiądź/wysiądź i mało sprzyjające warunki do utrzymania czystości --
    włączając w to 5-letnie dziecko, które świni bardziej niż przeciętny
    dorosły skuteczniej potrafiący otrzepać nogi ze śniegu/brudu przed
    położeniem ich na dywan.

    > Ewentualnie samochód trzymają w ogrzewanym
    > garażu i otwierają okna samochodu.

    Trzymam samochód w nieogrzewanym garażu, nie otwieram okien na noc.

    --
    Pozdor Myjk