  • 11. Data: 2010-01-06 12:45:54
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    frank drebin pisze:

    > ale to chyba świadczy o bezstronności?
    > Znasz takie trudne słowo?
    >
    > Janek, tak trzymaj. Jesteśmy z tobą :)

    On nie zna... on kupil za 3kzl wymarzonego HD2 i teraz musi trzymac
    sztame z WM do smierci WM lub HD2.

    Ja mam teraz Omnie z WM6.5, G1 z Androidem, Nokie z S60v5 i ipoda Touch
    i wiem o czym pisze. Zasadniczo moglbym powiedziec kto nie ma ten niech
    nie dyskutuje, ale ja chetnie po dyskutuje o faktach.

  • 12. Data: 2010-01-06 13:09:08
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale to chyba świadczy o bezstronności?

    Proba oceny czegos bez mozliwosci testowania tego, to jak krytyka filmu,
    ktorego sie nie widzialo, lub zachwalanie auta , ktorym sie nie jezdzilo.
    Mylisz bezstronnosc z dyletanctwem.
    Zgodze sie wiec z haslem: Janek, tak trzymaj. :))

    > Znasz takie trudne słowo?

    Jesli sprawia ci trudnosc, zawsze mozesz sprobowac przyblizyc sobie jego
    znaczenie.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 13. Data: 2010-01-06 13:14:45
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    VomitroN pisze:

> [...]
    > Mylisz bezstronnosc z dyletanctwem.
    > Zgodze sie wiec z haslem: Janek, tak trzymaj. :))

    I to mowi trol ktory nie mial iphona nie popadaj w absurd, wiec
    zapamietaj mialem iphona 3 tygodnie i kupilem sobie ipoda touch bo
    zachwycil mnie iphoneOS ale wybralem inny telefon.

    WIec wroc na grupe i pisz jak juz dostaniesz certyfikat zapoznjania sie
    z Androidem iphonem i SYmbianem S60v5

  • 14. Data: 2010-01-06 14:26:25
    Od: "frank drebin" <b...@w...pl>

    VomitroN wrote:
> [...]
    > filmu, ktorego sie nie widzialo, lub zachwalanie auta , ktorym sie
    > nie jezdzilo. Mylisz bezstronnosc z dyletanctwem.

    Skąd masz pewność, że JS nie testował iphona?
    Skąd mogę mieć pewność, że Ty testowałeś?

    Tekst który napisałeś może równie dobrze dotyczyć Ciebie.

  • 15. Data: 2010-01-06 18:26:47
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Nie mowie KUP IPHONA. Mowie tylko ze jest lepszu od WM.
    nieprawda, i Ty o tym wiesz. Jeśli wyjde z psem na spacer to
    statystycznie mamy po 3 nogi prawda? w takim samym porównaniu iPhone
    jest lepszy od wszystkiego. JEśli jednak sam mógłbyś zawęzić kategorie,
    i napisać w czym telefon iPhone jest lepszy od telefonu z WM to czekam.
    jeden haczyk, ja wybieram telefon, i moge wybierać modele.
    na szybciora: iP / kategoria / rywal
    bateria - i780 - bez szans
    ilośc punktów ekranu - g900, xperia....
    nawigacja... każdy z wm
    łatwość zasilania/ładowania/2 baterie w zestawie - większość lub każdy z wm
    teraz Twoja kolej
    ToMasz

  • 16. Data: 2010-01-06 19:19:25
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    >Skąd masz pewność, że JS nie testował iphona?
    >Skąd mogę mieć pewność, że Ty testowałeś?

    Zaspokoje Twoja ciekawosc, zaraz po tym jak bede mial pewnosc, ze nie jestes
    skryptem.

    > Tekst który napisałeś może równie dobrze dotyczyć Ciebie.

    Masz racje. Zalatwiles mnie doswiadczeniem.

  • 17. Data: 2010-01-06 20:34:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 06.01.2010 ToMasz <t...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > nawigacja... każdy z wm
    > łatwość zasilania/ładowania/2 baterie w zestawie - większość lub każdy z wm

    Mogę ja? ;)
    multitouch/dowolny wm/sorry
    ekran nie będący kawałkiem matującej się folii/dowolny wm/sorry
    paleta 24bit/dowolny wm/sorry
    jednolity interface nie wymagający rysika/dowolny wm/sorry
    niepałętający się rysik/dowolny wm/sorry
    jednolity interfejs do instalacji softu zbliżony do "pokaż ten program na
    pulpicie"/dowolny wm/sorry
    brak naleciałości ze starych systemów (wince, ppc) w wielu miejscach widać
    sztukowanie po handheldzie typu casio cassiopea z lat 1996/dowolny wm/sorry

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 18. Data: 2010-01-06 20:36:04
    Od: Szadzik <s...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

> [...]
    > i wiem o czym pisze. Zasadniczo moglbym powiedziec kto nie ma ten niech
    > nie dyskutuje, ale ja chetnie po dyskutuje o faktach.

    A to ipod touch to telefon? Ooo, nie wiedziałem.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 19. Data: 2010-01-06 23:39:31
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Mogę ja? ;)
    nie. Ty nie bierzesz udziału w grze. Ty jesteś jedynym (znanym mi)
    swiadomym użytkownikiem iP, jesteś dobrze wychowany i mama nauczyła Cie
    kultury osobistej. Piszesz prawdę, bez rzucania błotem i wycieczek
    osobistych. Tak wiec nie powinieneś uczestniczyć w dyskusjach bo ktoś
    moze Cie pomylic z.... nieważne. :)
> [...]
    > sztukowanie po handheldzie typu casio cassiopea z lat 1996/dowolny wm/sorry
    I pomimo ze "przebiłeś" mnie w argumentach, nie piszesz ze iP jest
    najlepszy. Nie wiem co napisze troll, ale myśle ze Ty zgodzisz sie ze
    mną , ze zawsze da sie tak wybrać kategorie użyteczności, zeby wykazać
    "lepszość" iP tak samo jak urządzeń z WM?
    Z drugie strony, ilu z nas jest 100% micrfosoft free? Dopóki tak będzie
    to microsoft moze nawet dopłacać do swojego systemu na urządzenia
    przenośne.
    Dopóki system iPhona nie zostanie uruchomiony na wielu różnych
    hardwarowo urządzeniach - pozostanie tylko ciekawostką. Podzieli los zx
    spectrum Amigi i kilku innych genialnych wynalazków. Oby Steve rozegrał
    to dobrze dla świata nie dla siebie.

    ToMasz

  • 20. Data: 2010-01-07 07:48:37
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Nie mowie KUP IPHONA. Mowie tylko ze jest lepszu od WM.
    > iphone nie kazdemu zapasuje i nie jest NAJLEPSZY dla kazdego.
    > Jest jednak lepszy od WM.

    Nie wiem czym jest lepszy jesli nie chodza na nim programy ktorych ja
    uzywam ?
    Moze sobie byc lepszy np. teoretycznie i z Twojego punktu widzenia, ale
    dla mnie uzytkowo nadal jest nieprzydatny.
    Czyli lepszy ale gorszy :)

    pozdrawiam,