  • 21. Data: 2010-01-07 11:22:19
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > nieprawda, i Ty o tym wiesz. Jeśli wyjde z psem na spacer to
    > statystycznie mamy po 3 nogi prawda? w takim samym porównaniu iPhone
    > jest lepszy od wszystkiego. JEśli jednak sam mógłbyś zawęzić kategorie,
    > i napisać w czym telefon iPhone jest lepszy od telefonu z WM to czekam.
    > jeden haczyk, ja wybieram telefon, i moge wybierać modele.

    Oczywiscie Fiat 126p jest lepszy od dowolnego samochodu bo jest krotszy.
    Nie osmieszaj sie z taka demagogia, wybierajac jedna cecha lepsza od
    konkurencji gdy pozostale to dno z mulem.

    > na szybciora: iP / kategoria / rywal
    > bateria - i780 - bez szans

    No .... trampki sa najlepszymi butami na swiecie bo sa tanie....masz
    wiecej takich bzdurnych porownan.

  • 22. Data: 2010-01-07 11:25:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ToMasz pisze:

    > I pomimo ze "przebiłeś" mnie w argumentach, nie piszesz ze iP jest
    > najlepszy. Nie wiem co napisze troll, ale myśle ze Ty zgodzisz sie ze
    > mną , ze zawsze da sie tak wybrać kategorie użyteczności, zeby wykazać
    > "lepszość" iP tak samo jak urządzeń z WM?
    > Z drugie strony, ilu z nas jest 100% micrfosoft free? Dopóki tak będzie
    > to microsoft moze nawet dopłacać do swojego systemu na urządzenia
    > przenośne.

    Cieszymy sie ze dalej nic nie rozumiesz a szczegolnie stopniowania
    przymiotnikow. iphoneOS jest lepszy od WM. Telefon iphone jest lpeszy
    od kazdego WMa tak zwyczajnie i poprostu i prosze nie mow.... ze ty
    Kaiserem wbijales gwodzie dlatego Kaiser jest najlepszy for ever

    > Dopóki system iPhona nie zostanie uruchomiony na wielu różnych
    > hardwarowo urządzeniach - pozostanie tylko ciekawostką. Podzieli los zx
    > spectrum Amigi i kilku innych genialnych wynalazków. Oby Steve rozegrał
    > to dobrze dla świata nie dla siebie.

    Taaa .... sam to wymysliles.... przed 4 lata wszystkie ipody wygladaly
    tak samo i jakos staly sie dominujacym playerem dziwne nie ?

  • 23. Data: 2010-01-07 11:25:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > A to ipod touch to telefon? Ooo, nie wiedziałem.

    To straszne odkryles wielka tajemnice.... ale nie przejmujs ie zadem
    "PDA z modulem GSM i systemem WM" telefonem tez nie jest

  • 24. Data: 2010-01-07 11:28:18
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    > Jakby był lepszy od każdego z WM to wszyscy by go używali zamiast
    > telefonów z WM. Widać nie jest.

    Nie osmieszaj sie... argumentacja ze wszyscy uzywaja najlepszych rzeczy
    w danej dziedzinie.... to mowisz ze na swiecie tylko jest jeden model
    samochodu ten najlepszy ? Ludzie uzywaja WM bo sa leniwi, glupi, nie
    potrafia podjac wlasciwej decyzji lub tez sa uzaleznieni w swoim wyborze
    od czynnikow zewnetrznych. Tylko jesli chcesz mierzyc "lepszosc systemu"
    iloscia sztuk to niestety WM wypadl poza pierwsza piatke systemow mobilnych

  • 25. Data: 2010-01-07 11:28:38
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl>

    > WM to system operacyjny, IPhone to sprzęt. Co tu porównywać ?!

    iphoneOS to system operacyjny

  • 26. Data: 2010-01-07 11:32:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    cpt. Nemo pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem czym jest lepszy jesli nie chodza na nim programy ktorych ja
    > uzywam ?

    Masz racje taka Mazda nie jest lepsza od Fiata 126p, bo nie pasuja na
    nia opony z twojego Fiata,

    > Moze sobie byc lepszy np. teoretycznie i z Twojego punktu widzenia, ale
    > dla mnie uzytkowo nadal jest nieprzydatny.
    > Czyli lepszy ale gorszy :)

    Owszem cos jest lepsze od czegos... ale nie znaczy to, ze jakas
    pojedyncza cecha GORSZEGO produktu nie przewaza nad lepszym.

    Przyklad a Ferrari jest dwuosobowe ....

  • 27. Data: 2010-01-07 15:54:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 07 Jan 2010 12:32:50 +0100, w <hi4grh$bu1$1@inews.gazeta.pl>, Jan
    Strybyszewski <k...@...pl> napisał(-a):

    > Masz racje taka Mazda nie jest lepsza od Fiata 126p, bo nie pasuja na
    > nia opony z twojego Fiata,

    Teraz dowiedzieliśmy się, że każdy program na ip jest lepszy od każdego
    programu pod wm. :))

  • 28. Data: 2010-01-07 17:35:09
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Ludzie uzywaja WM bo sa leniwi, glupi, nie
    > potrafia podjac wlasciwej decyzji lub tez sa uzaleznieni w swoim wyborze
    > od czynnikow zewnetrznych.

    Ty (jako posiadacz omnii z wm) do której grupy się zaliczasz? Jesteś głupi
    czy leniwy? Jak wiemy potrafisz podejmować właściwe decyzje (przecież
    testujesz telefony) oraz nie jesteś ograniczony w swoim wyborze (stać Cię na
    iphona, a G1 spełnia Twoje wymagania), więc te grupy odpadają.

    Pozdrawiam
    Czabu

  • 29. Data: 2010-01-07 18:28:48
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Oczywiscie Fiat 126p jest lepszy od dowolnego samochodu bo jest krotszy.
    To Ty tak napisałeś. JA byma napisał ze f126 jest lepszy od wiekszości
    samochodów w kategori najkrótsze auto.
    > Nie osmieszaj sie z taka demagogia, wybierajac jedna cecha lepsza od
    > konkurencji gdy pozostale to dno z mulem.

    > No .... trampki sa najlepszymi butami na swiecie bo sa tanie....masz
    > wiecej takich bzdurnych porownan.
    To TWOJE PORÓWNANIE!

    Jak myślisz, czy przeciętny polak wolałby iPhona4 który ma 16bit kolor i
    bateria "trzyma"5 dni czy iPhona4 który wyświetla 24bit kolor ale
    batreria "trzyma" 2dni?

    ToMasz

  • 30. Data: 2010-01-07 19:51:38
    Od: TGor <g...@w...peel>

    W dniu 2010-01-06 10:18, Jan Strybyszewski pisze:

    > Zabawny ale jednak trol z Ciebie.

    Fakt. Tak właśnie z tobą jest.

    > Piszesz takie herezje ze glowa boli.

    Prawda. Po raz pierwszy prawda.

    > Nigdy nie zachwalalem iphona ani nikogo do niego nie przekonywalem.

    Nieee, skąd.

    > Pisalem jednynie iz iphone jest lepszy, tak poprostu, zwyczajnie lepszy

    I to nie jest zachwalanie...

    Ale fajnie jest na grupie. Powinieneś być jednak pod ochroną. Zaciek się
    skończył, Buzdygan nie wpada, Expierd ... hmmm ... czasem mam
    wątpliwości, ale piszesz za składnie na expierda.

    TG