  • 141. Data: 2010-01-27 09:09:33
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Tia, ale to nadal player mp3. Pisałem że iphoone ma osa któryp otrafi tylko w
    > tle mp3 grać. Ty to tylko potwierdzasz.

    Sloochaj to nie zaden odtwarzacz mp3 tylko strumieniowy i gra w tle.
    System iphona jest wielozadaniowy i ma multitasking to tylko aplikacje
    po wcisnieciu klawisza "Home" MUSZA SIE ZAMYKAC tak stanowi licencja
    SDK, i regulamin Appstore. Jest to swiadome i celowe rozwiazanie.
    W wypadku Sloochaj zastosowano trick w poastaci uruchomienia "strony
    webowej" ktora moze dzialac w tle. A wiec to nie aplikacja dziala w tle
    a Safarii.

    > Znaczy jak takie HTC włacza w warstwe jądra sterownik do grafiki pod Androida
    > to jest ok, ale już jak w ten sam sprzet te samo HTC włacza w warstwie
    > sterownik do grafiki pod WM to już jest "od czapy"?

    Sterownik ekranu jest czescia jadra Androida. Ba taki telefon z "with
    Google" ma system oprocowany tylko przez Google i to producent sprzetu
    dostarcza sterowniki do hardwaru prosto do Google a nie pakuje do
    gotowego systemu. Sterowniki sa nieupgradowalne z poziomu uzytkownika i
    stanowia integralna czesci systemu operacyjnego. W WM tak sie nie da z
    wielu powodow.

  • 142. Data: 2010-01-27 09:39:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 08:43:41 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > To ile aplikacji wg ciebie jest na Windows XP ? Pewnie 0 powiesz?

    http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,82011,745
    8113,Androidowy_szkodnik_kradl_hasla.html
    ta aplikacja była w Markecie. To tyle w temacie sklepi za który producent
    systemu bierze odpowiedzialność i kopania się z głupkiem srającym w
    internet z państwowego kompa w godzinach pracy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 143. Data: 2010-01-27 10:30:35
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > systemu bierze odpowiedzialność i kopania się z głupkiem srającym w
    > internet z państwowego kompa w godzinach pracy.

    I po co gnide z siebie robisz, wystarczylo wiedziec jak sa umieszczane
    aplikacje w Markecie.... ale pod Londynski zmywacz zapomnial juz o
    szkodniku w Marketplace ? I zachowuj sie gnido grzecznie bo wolaja cie
    juz ze zmywaka. Jak dzieciaku pojmiesz technologie to wroc i szczekaj
    dopiero

  • 144. Data: 2010-01-27 11:27:58
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

> [...]
    > po wcisnieciu klawisza "Home" MUSZA SIE ZAMYKAC tak stanowi licencja
    > SDK, i regulamin Appstore. Jest to swiadome i celowe rozwiazanie.

    Czy jest to celowe czy nie, nie zmienia to faktu. Aplikacjie pod iphoneos nie
    mogą dziać w tle.

    > Sterownik ekranu jest czescia jadra Androida. Ba taki telefon z "with

    Tak samo jak WM. Sterownik grafiki działa w warstwie jądra.

    > Google" ma system oprocowany tylko przez Google i to producent sprzetu
    > dostarcza sterowniki do hardwaru prosto do Google a nie pakuje do

    Czyli HTC pisze sterownik ekranu pod Androida i pod WM. Czym to się rózni?

    > gotowego systemu. Sterowniki sa nieupgradowalne z poziomu uzytkownika i
    > stanowia integralna czesci systemu operacyjnego. W WM tak sie nie da z
    > wielu powodow.

    Jak się nie da? W WM jest tak samo. Sterowniki jara są integralną cześcią
    systemu.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 145. Data: 2010-01-27 11:53:52
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:

    > Czy jest to celowe czy nie, nie zmienia to faktu. Aplikacjie pod iphoneos nie
    > mogą dziać w tle.

    oraz bedzie dzialac szybciej sprawniej a uzytkowwnika nie bedzie sie
    katowac z umiejetnosci obslugi task managera. A te aplikacje ktore
    musza dzialac w tle dzialaja przeciez Mail, Safarii , Appstore i Telefon
    dzialaja w tle. Naprawde nie widze powodu by uzytkownika doktoryzowac z
    task managera. I prosze nie umieraj sie iz Janina z Gdanska koniecznie
    musi to znac i wiedziec na czym polega zabijanie procesow

  • 146. Data: 2010-01-27 14:53:28
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

> [...]
    > task managera. I prosze nie umieraj sie iz Janina z Gdanska koniecznie
    > musi to znac i wiedziec na czym polega zabijanie procesow

    Już ci kiedyś tłumaczyłem, ale widać to do ciebie nie dociera. Masz tą omnie
    tak? To sobie zobacz, że możesz skonfigurować co sie dzieje po tapnięciu
    krzyzyka. Możesz posłać aplikacje w tło, a możesz ją wyłaczyć. Także
    aplikacje wyłącza się z menu wybierając exit. Nie trzeba używać task
    menagera.
    Uzytkownik decyduje co ma się stać z apliakcją, nie korporacja.
    Nie wiem czemu robisz z sie taką kaleke umysłową że bez doktoratu to task
    menager jest nie do zakumania.
    Pomoge ci. W tej twoje omni jak tapniesz w prawym górnym rogu, otworzy sie
    co? Twój tajemniczy task menager. Widzisz taką liste działających aplikacji.
    To jest lista działających aplikacji. Nadążasz? Nie za szybko pisze? To teraz
    ta lista po prawej stronie ma taki krzyżyk. Jak go tapniesz to zgadnij co się
    stanie? No? Nie! Źle, nie wyleci ptaszek. Aplikacja się zamknię.
    Powiedz jak to jest czuć się doktorantem? Jesteś Jasiu z siebie dumny?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 147. Data: 2010-01-27 14:55:10
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    > grzecznie

    Jasiu, mamusie nie uczyła cię byś nie używał słów których nie rozumiesz?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 148. Data: 2010-01-27 15:22:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 27 Jan 2010 11:30:35 +0100, Jan Strybyszewski napisał(a):

> [...]
    > szkodniku w Marketplace ? I zachowuj sie gnido grzecznie bo wolaja cie
    > juz ze zmywaka. Jak dzieciaku pojmiesz technologie to wroc i szczekaj

    Czy to jest oficjalny standard korporacyjny komunikacji w TK Telekom, panie
    Pawle Kamiński piszący te kwieciste słowa ze służbowego komputera w
    godzinach pracy?
    Ładnie pan przedstawia siebie i ślicznie reprezentuje swoją firme,
    gratuluję.
    Co jeszcze firma TK Telekom ma do przekazania o złotousty (złotopalcy)?

    --
    Nie pozdrawiam, Waldek Godel

  • 149. Data: 2010-01-28 11:11:42
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Czy to jest oficjalny standard korporacyjny komunikacji w

    Coz jestes zwyklym idiota proponuje sie leczyc.
    Ale gnidy na zmywaku tak maja.