  • Data: 2010-01-25 08:23:56
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:hjbpor$9hb$1@inews.gazeta.pl:

    > iphoneOS jest SYSTEMEM WIELOZADANIOWYM

    W którym w tle może działac tylko player mp3?
    Wiesz, ja w moją omnie moge wgrac androida, ty możesz w nieswoim iphone
    zrobić Jailbreaka. Ale to nie znaczy że Omnia to fon z androidem, a iphone ma
    multitasking.

    > Ale moze rozroznisz architekture systemu od "oprogramowania
    > dodatkowego".

    Architekture która uniemozliwia stosowanie rozwiązań programowych?

    > Oczywiscie i pewnie dlatego ipod Touch powstal po iphonie :)

    Tak, ipod touch wyszedł na rynek po iphone. Ale sa ipod jest starszy niż
    iphone.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski