  • Data: 2010-01-06 23:39:31
    Temat: Re: Top 10 telefonow za 2009 rok
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Mogę ja? ;)
    nie. Ty nie bierzesz udziału w grze. Ty jesteś jedynym (znanym mi)
    swiadomym użytkownikiem iP, jesteś dobrze wychowany i mama nauczyła Cie
    kultury osobistej. Piszesz prawdę, bez rzucania błotem i wycieczek
    osobistych. Tak wiec nie powinieneś uczestniczyć w dyskusjach bo ktoś
    moze Cie pomylic z.... nieważne. :)
    > multitouch/dowolny wm/sorry
    > ekran nie będący kawałkiem matującej się folii/dowolny wm/sorry
    > paleta 24bit/dowolny wm/sorry
    > jednolity interface nie wymagający rysika/dowolny wm/sorry
    > niepałętający się rysik/dowolny wm/sorry
    > jednolity interfejs do instalacji softu zbliżony do "pokaż ten program na
    pulpicie"/dowolny wm/sorry
    > brak naleciałości ze starych systemów (wince, ppc) w wielu miejscach widać
    > sztukowanie po handheldzie typu casio cassiopea z lat 1996/dowolny wm/sorry
    I pomimo ze "przebiłeś" mnie w argumentach, nie piszesz ze iP jest
    najlepszy. Nie wiem co napisze troll, ale myśle ze Ty zgodzisz sie ze
    mną , ze zawsze da sie tak wybrać kategorie użyteczności, zeby wykazać
    "lepszość" iP tak samo jak urządzeń z WM?
    Z drugie strony, ilu z nas jest 100% micrfosoft free? Dopóki tak będzie
    to microsoft moze nawet dopłacać do swojego systemu na urządzenia
    przenośne.
    Dopóki system iPhona nie zostanie uruchomiony na wielu różnych
    hardwarowo urządzeniach - pozostanie tylko ciekawostką. Podzieli los zx
    spectrum Amigi i kilku innych genialnych wynalazków. Oby Steve rozegrał
    to dobrze dla świata nie dla siebie.

    ToMasz