  • 1. Data: 2012-09-05 11:38:24
    Temat: Toner ZAMIENNIK - który wybrać?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Chyba nie w 100% zgodne z tematyką grupy, ale może pomożecie.

    Jaki zamiennik cieszy się dobrą/złą opinią? Do wyboru mam:
    - TelForceOne
    - Quantec
    - MicroJet
    - JetWorld

    oraz jakieś:
    - Forprint
    - Elo
    - Astral
    - OM

    Pacjent to laser Brothera (cz.-b).

  • 2. Data: 2012-09-05 14:03:59
    Temat: Re: Toner ZAMIENNIK - który wybrać?
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2012-09-05 11:38, r...@k...pl pisze:
    > Chyba nie w 100% zgodne z tematyką grupy, ale może pomożecie.
    >
    > Jaki zamiennik cieszy się dobrą/złą opinią? Do wyboru mam:
> [...]

    Ja najbardziej polecam Uni-1

  • 3. Data: 2012-09-06 12:18:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 05 Sep 2012 14:03:59 +0200, w
    <50473fae$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>, Marrcino <n...@n...pl>
    napisał(-a):

    > Ja najbardziej polecam Uni-1

    Niestety, nie produkują takiego modelu (TN-8000).

  • 4. Data: 2012-09-12 09:24:52
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2012-09-06 12:18, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 05 Sep 2012 14:03:59 +0200, w
    > <50473fae$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>, Marrcino <n...@n...pl>

    > Niestety, nie produkują takiego modelu (TN-8000).

    Racja nie mają ale szczerze powiedziawszy to toner oryginalny jest lekko
    ponad 100zł to już bym sie nie bawił w zamienniki.

  • 5. Data: 2012-09-12 12:22:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 12 Sep 2012 09:24:52 +0200, w
    <505038c4$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>, Marrcino <n...@n...pl>
    napisał(-a):

    > Racja nie mają ale szczerze powiedziawszy to toner oryginalny jest lekko
    > ponad 100zł to już bym sie nie bawił w zamienniki.

    Niby racja, ale skoro dobry zamiennik daje tyle samo...
    Dlatego pytam o dobry, a nie tani :).

  • 6. Data: 2012-09-22 14:30:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-09-12 12:22, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 12 Sep 2012 09:24:52 +0200, w
    > <505038c4$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>, Marrcino<n...@n...pl>

    > Niby racja, ale skoro dobry zamiennik daje tyle samo...
    > Dlatego pytam o dobry, a nie tani :).

    ActiveJet, PRYZMAT. Z tych korzystam. Na jakość druku nie narzekam.
    Jeszcze mogą być BlackPoint i Printe, ale cenowo to już nie wychodzą tak
    konkurencyjnie w stosunku do AJ czy PRYZMAT-a.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2012-09-27 11:56:11

    Sat, 22 Sep 2012 14:30:15 +0200, w <k3kb0n$1qa$1@node1.news.atman.pl>, Krystek
    <s...@k...art.pl> napisał(-a):

    > ActiveJet, PRYZMAT. Z tych korzystam. Na jakość druku nie narzekam.
    > Jeszcze mogą być BlackPoint i Printe, ale cenowo to już nie wychodzą tak
    > konkurencyjnie w stosunku do AJ czy PRYZMAT-a.

    Dzięki.