  • 31. Data: 2011-11-16 22:36:46
    Temat: Re: To "żółte" czy szare fotoradary ?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 22:23:00 +0100, jerzu na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Teraz sobie przypomniałem, że w Dąbkach też jest FR stacjonarny
    > obsługiwany przez Straż Gminną.

    Eee, a Biały Bór i słupek na foto w dołku na 40tce ? A Rzeczenica
    i piękny słup w krzaczorach ;-) ?

    A co do pustych słupów - miały zniknąć atrapy, czyli słupy gdzie
    foto nigdy się nie pojawiło, a to chociażby z powodu braku prądu ;-)

    "Deklaracja: Deklaracje są filtrem słów. Sedlak W."

  • 32. Data: 2011-11-16 22:49:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-16 22:36, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Eee, a Biały Bór i słupek na foto w dołku na 40tce ? A Rzeczenica
    > i piękny słup w krzaczorach ;-) ?

    :)

    > A co do pustych słupów - miały zniknąć atrapy, czyli słupy gdzie
    > foto nigdy się nie pojawiło, a to chociażby z powodu braku prądu ;-)

    Czytał ustawę/rozporządzenie? 3 lata.

  • 33. Data: 2011-11-16 23:01:04
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 22:49:28 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Czytał ustawę/rozporządzenie? 3 lata.

    I co z tego, że 3 lata. ZTCP to ktoś z ITD powiedział, że atrapy już
    polikwidowali, ale z oznakowaniem nie będą się spieszyć. Puste słupki
    gdzie foto może działać dalej będą stały. Puste albo nie.

    "Jadąc za morze klimat zmieniamy, nie siebie. Horacy (Quintus Horatius
    Flaccus, 65 - 8 p.n.e.)"

  • 34. Data: 2011-11-16 23:02:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Nov 2011 22:36:46 +0100, Marcin Stankiewicz
    <e...@...sigu.invalid> wrote:

    >Eee, a Biały Bór i słupek na foto w dołku na 40tce ? A Rzeczenica
    >i piękny słup w krzaczorach ;-) ?

    Nie miałem okazji być w tych metropoliach ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 35. Data: 2011-11-16 23:12:38
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 16 Nov 2011 23:02:18 +0100, jerzu na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Nie miałem okazji być w tych metropoliach ;)

    No proszę Cię ... najsłynniejsze obok Kobylnicy miejscowości w Polsce
    i Ty tam nie byłeś :D ?

    "Mówca: Największym mówcą świata jest sukces. Napoleon Bonaparte"

  • 36. Data: 2011-11-17 08:22:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-16 23:01, Marcin Stankiewicz pisze:

    > I co z tego, że 3 lata.

    Normalnie - 3 lata. 3 lata to 3 lata.

    > ZTCP to ktoś z ITD powiedział, że atrapy już
    > polikwidowali, ale z oznakowaniem nie będą się spieszyć. Puste słupki
    > gdzie foto może działać dalej będą stały. Puste albo nie.

    No i?

  • 37. Data: 2011-11-17 08:51:55
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Thu, 17 Nov 2011 08:22:11 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > No i?

    Masz problem z postrzeganiem rzeczywistości ? Bo w sumie to coś napisałeś,
    nic z tego nie wynika, a próbujesz dalej dyskutować. Chociaż w Twoim
    przypadku to raczej bardziej nieskoordynowane pierdy niż słowa.

    EOT z mojej strony.

  • 38. Data: 2011-11-17 09:01:28
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-11-16 21:03, John Kołalsky pisze:

> [...]
    nawigacja podpowiada. Niema się czym chwalic, ale taka smutna rzeczywistość.
    Przydałoby się, żeby na znaku o budce było też ograniczenie powtórzone.

    > A najlepiej jakby od ograniczenia do fotoradaru ciągnęły się znaki ograniczeń co 3
    metry ...

    nie przesadzaj, co 100 zupełnie wystarczy.

  • 39. Data: 2011-11-17 09:22:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Stankiewicz" napisał w wiadomości grup
    net...
    >A co do pustych słupów - miały zniknąć atrapy, czyli słupy gdzie
    >foto nigdy się nie pojawiło, a to chociażby z powodu braku prądu ;-)

    To nie jest problem - moze dzialac na akumulatorze, moze na
    generatorze, mozna bedzie pociagnac z pobliskiego viatolla, mozna sie
    zaslonic projektem elektryfikacji :-)

    J.

  • 40. Data: 2011-11-17 09:24:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-17 08:51, Marcin Stankiewicz pisze:

    > Masz problem z postrzeganiem rzeczywistości ? Bo w sumie to coś napisałeś,
    > nic z tego nie wynika, a próbujesz dalej dyskutować. Chociaż w Twoim
    > przypadku to raczej bardziej nieskoordynowane pierdy niż słowa.

    Żeś błysnął - coś marudzisz, że miały zniknąć, piszę że mają na to
    3 lata, a Ty że coś słyszałeś, że niby ktoś mówił, że niby zniknęły.
    Teraz próbujesz personalnie sobie coś tam popisać, by coś pokazać
    - w sumie nie wiem co oraz po co.

    > EOT z mojej strony.

    :)