  • 1. Data: 2012-11-19 21:11:09
    Temat: To znaczy że można bezpiecznie spychać auta z drogi ??
    Od: Chris <s...@s...de>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,mrowcza-
    zderzenie-seata-z-fordem,67374.html

    "- Według relacji świadków, kobieta prowadząca seata wyprzedzała inne
    samochody, które jechały w kierunku Miedzeszyna. Kiedy zobaczyła, że z
    naprzeciwka nadjeżdża inny samochód, chciała wjechać na swój pas. Wtedy
    zderzyła się z kierowcą forda - relacjonuje Marcin Gula, reporter
    tvnwarszawa.pl.

    Policja po wyjaśnieniu okoliczności wskazała na winę kierowcy forda. -
    Zawinił kierowca forda. Został ukarany mandatem - mówi Tomasz Oleszczuk
    z biura prasowego stołecznej policji."

    Znaczy baba wyprzedzała i żeby nie trafić czołówki wjechała w prawidłowo
    jadące auto ale to ono dostało mandat, wyjaśnijcie mi czemu bo nie
    rozumiem ....

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 2. Data: 2012-11-19 21:20:57
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Znaczy baba wyprzedzała i żeby nie trafić czołówki wjechała w prawidłowo jadące
    auto
    > ale to ono dostało mandat, wyjaśnijcie mi czemu bo nie rozumiem ....

    Nie wiemy wszystkiego.
    Moze byl jakis swiadek, ktory zeznal, ze kierowca forda nie chcial jej wpuscic. Dodal

    gazu i jechal celowo komus na zderzaku, nie zostawil miejsca, a moze ta lala to jakas

    szycha. Nie wiadomo :)

    sz.

  • 3. Data: 2012-11-19 21:25:09
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 21:11:09 +0100, Chris <s...@s...de> wrote:

    >Znaczy baba wyprzedzała i żeby nie trafić czołówki wjechała w prawidłowo
    >jadące auto ale to ono dostało mandat, wyjaśnijcie mi czemu bo nie
    >rozumiem ....

    Mnie to wygląda inaczej. IMHO to Mondeo wyjeżdżało z posesji/chodnika,
    kobita wyprzedzała auta i zoabaczyła przeciwnika jadącego na przeciw
    siebie, którym było właśnie to wyjeżdżające Mondeo. Kobita wórciła na
    swój pas, a Mondeo zdębiało i stanęło w miejscu. I dostało do Seata w
    bok. Zoabcz na uszkodzenia aut i ich apołożenie, jakby zepchnęła
    Seatem Forda to miałaby rozryty bok, a nie przód. Ale to tylko IMHO.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 4. Data: 2012-11-19 21:36:03
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > bok. Zoabcz na uszkodzenia aut i ich apołożenie, jakby zepchnęła
    > Seatem Forda to miałaby rozryty bok, a nie przód. Ale to tylko IMHO.

    Fakt. Moglo tak byc, ze ford wlaczal sie do ruchu ale raczej w tym samym kierunku.

    sz.

  • 5. Data: 2012-11-19 21:37:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-19 21:11, Chris pisze:
> [...]
    > naprzeciwka nadjeżdża inny samochód, chciała wjechać na swój pas. Wtedy
    > zderzyła się z kierowcą forda - relacjonuje Marcin Gula, reporter

    No, wyprzedzała. Chciała zjechać, zderzyła się z innym samochodem...

    > Policja po wyjaśnieniu okoliczności wskazała na winę kierowcy forda. -
    > Zawinił kierowca forda. Został ukarany mandatem - mówi Tomasz Oleszczuk
    > z biura prasowego stołecznej policji."

    Hmmm, znaczy jak to się odbyło? Wyprzedzała w ciemno i nagle ten jeden
    wyskoczył? Policja niby mandat wręczyła - przyjął? Ciekawe czemu...

    > Znaczy baba wyprzedzała i żeby nie trafić czołówki wjechała w prawidłowo
    > jadące auto ale to ono dostało mandat, wyjaśnijcie mi czemu bo nie
    > rozumiem ....

    No, nie rozumiesz, nie wiesz jak było, ale "baba wyprzedzała i żeby nie
    trafić czołówki wjechała w prawidłowo jadące auto".

    Tak, stereotyp ma się dobrze...

  • 6. Data: 2012-11-19 21:38:14
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 21:36:03 +0100, "szufla" <b...@e...pl> wrote:

    >Fakt. Moglo tak byc, ze ford wlaczal sie do ruchu ale raczej w tym samym kierunku.

    To by dostał od strony pasażera raczej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 7. Data: 2012-11-19 21:57:45
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-11-19 21:25, jerzu pisze:

> [...]
    > bok. Zoabcz na uszkodzenia aut i ich apołożenie, jakby zepchnęła
    > Seatem Forda to miałaby rozryty bok, a nie przód. Ale to tylko IMHO.

    No właśnie jak patrzę na fotki to wygląda to tak jak by seat odbił z
    lewego pasa i uderzył w passata jadącego normalnie prawym pasem dla tego
    nie bardzo rozumiem o co biega.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 8. Data: 2012-11-19 22:12:11
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 19 Nov 2012 21:57:45 +0100, Chris <s...@s...de> wrote:

    >No właśnie jak patrzę na fotki to wygląda to tak jak by seat odbił z
    >lewego pasa i uderzył w passata jadącego normalnie prawym pasem dla tego
    >nie bardzo rozumiem o co biega.

    Tam w komentarzach jest coś o tym, że Mondeo wykonywało lewoskręt. A
    Seat w niego przywalił.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-11-19 22:37:37
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje pisze tak:

    > Kiedy zobaczyła, że z naprzeciwka nadjeżdża inny samochód, chciała
    > wjechać na swój pas. Wtedy zderzyła się z kierowcą forda -
    > relacjonuje Marcin Gula, reporter tvnwarszawa.pl .

    Ten kierowca choć jakiś Iron Man musiał być ale będzie miał nauczkę na
    przyszłość żeby nie chodzić po szosie tylko siedzieć w fordzie.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2012-11-20 08:06:44
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 19 Nov 2012 21:20:57 +0100, szufla

    > a moze ta lala to jakas szycha.

    Szycha w Seacie! To coś jak kapelusz w Skodzie? ;)

    --
    Pozdor Myjk