  • 41. Data: 2013-03-05 18:44:33
    Temat: Re: To sobie pojeździł
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=3cmSqN9m4rw , o!

  • 42. Data: 2013-03-05 19:36:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 05 Mar 2013 18:25:36 +0100, jerzu

    > No widzisz? Porządek musi być :)

    To pewnie była rodzina kierującego, w końcu też był poszkodowany.

    > P.S. Coś Ty taki zamyslony dziś rano jechał? Nie widziałeś mnie?

    Ostatnio nie dosypiam. :P Gdzie Cię nie widziałem? ;)

    > Nie trąbiłem bo mi się trąbka zepsuła :)

    Trzeba było na nosie... ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 43. Data: 2013-03-05 20:51:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-05 18:21, scobowski pisze:

    > Po co ? Wystarczy nieuchronność kary :). Jeździsz sobie spokojnie, póki
    > nie wpadniesz. Jak wpadniesz - bulisz tak, że bankrutujesz :) - podobnie
    > z wszystkimi przewinieniami, nie tylko drogowymi:
    > urzędniczyna wydaje sobie opieszale błędne decyzje, póki go ktoś nie
    > przyłapie na błędzie - a potem idzie do pierdla na 10 lat, spłacając
    > szkody pracując w Zk :)

    Mylisz nieuchronność kary z jej dotkliwością.
    Nieuchronność to by była, jakby prawie każdego przyłapywali i karali. A
    jak złapią co setnego i wpieprzą mu kilka tysięcy kary, to będzie
    (prawie) tak, jak teraz z OC, albo prawkiem - wielu ryzykuje i jeździ
    bez, bo prawdopodobieństwo przyłapania niewielkie.
    A poza tym - jak bez systemu ewidencji sobie wyobrażasz sobie uzyskanie
    uprawnień po określonym przebiegu?

    Nieuchronność kary to powinna być za szaleństwa na drodze (prędkość,
    wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach itp.) - i to nie tylko kara
    finansowa, ale zabieranie prawka i areszt przy recydywie. A nie
    zabranianie prewencyjne.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 44. Data: 2013-03-05 20:57:27
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

    > Jedna osoba nie żyje.
    >
    > http://olsztyn.wm.pl/144720,Ford-wyladowal-na-drzewi

    Dziś byłem oblookać miejsce zdarzenia. Drzewo osmalone.
    To juz mu nie podarują aż spalą doszczętnie.

    Nieszczęśliwa ta ulica. Co rusz ktoś owinięty na drzewie lub na
    latarni. Długie łuki ciągnące do rowu.

    Skrzyżowanie Synów Pułku z Krasickiego a na nim skręt w lewo ma ujemny
    spadek. Bije wszelkie rekordy stłuczek.

    http://goo.gl/maps/a4tM6

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 45. Data: 2013-03-05 21:02:22
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 5 Mar 2013 19:36:53 +0100, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Ostatnio nie dosypiam. :P Gdzie Cię nie widziałem? ;)

    Na Łopuszańskiej :)

    P.S. Musimy się jakoś zgadać to bym Ci kamerkę w końcu oddał.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 46. Data: 2013-03-05 21:11:47
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 05 Mar 2013 10:05:04 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Aha, stwórzmy do tego system ewidencji i kontroli, nałóżmy obowiązek
    > ewidencji na kierowców, dajmy uprawnienia ITD do kontroli - kilkaset
    > nowych etatów w samym ITD, do tego koszt stworzenia i utrzymania
    > systemu, paru Drzewieckich i IBNGR będzie to "analizować" przez lata -
    > no same zalety i oszczędności. A potem powszechny płacz, że inwigilacja,
    > biurokracja, bicie piany itp.

    Do tego dziecku nie będzie się już dało poprowadzić - trzeba będzie kupić
    dziecku własny samochód. Będzie mieć własny to będzie jeździć - no i znowu
    płacz że młodzi więcej wypadków powodują.

    Pomijając już że pomysły typu że samochód który ma 100KM/t będzie
    jakkolwiek bezpieczniejszy niż mocniejszy to zupełnie błędne myślenie -
    pomylenie skutków z przyczynami.

  • 47. Data: 2013-03-05 22:01:45
    Od: qber <a...@w...pl>

    W dniu 2013-03-05 18:44, scobowski pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=3cmSqN9m4rw , o!

    tam u was na kopernika to "nie umiom" jezdzic ;-)
    BTW; nie wiedzialem ze masz kamerkie (ostatnio jej nie bylo, nie
    chwaliles sie).

    Q.

  • 48. Data: 2013-03-05 22:51:18
    Temat: Re: To sobie pojedzi
    Od: Myjk <f...@f...com>

    On Tue, 05 Mar 2013 21:02:22 +0100, jerzu
    <t...@i...pl> wrote:
    > Na opuszaskiej :)

    To nic nie pamitam :-D

    > P.S. Musimy si jako zgada to bym Ci kamerk w kocu odda.

    Ale mnie to nie potrzebne :-) Uywaj na zdrowie :-D

    --
    Pozdor Myjk

  • 49. Data: 2013-03-05 23:25:12
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-03-05 21:11, Tomasz Pyra pisze:

    > Pomijając już że pomysły typu że samochód który ma 100KM/t będzie
    > jakkolwiek bezpieczniejszy niż mocniejszy to zupełnie błędne myślenie -
    > pomylenie skutków z przyczynami.

    Rzadko piszę: "nie umiemy - jako naród- jeździć" ?
    No nie umiemy.
    Jak się nie da wyedukować, to trzeba tresować.Taki naród :)
    Jak się okazało, że na egzaminach na PJ trzeba trochę pomyśleć - zrobiła
    się wrzawa: naród od myślenia odwykły, co tu począć?

  • 50. Data: 2013-03-05 23:31:57
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-03-05 20:51, LEPEK pisze:

> [...]
    > wyprzedzanie w niedozwolonych miejscach itp.) - i to nie tylko kara
    > finansowa, ale zabieranie prawka i areszt przy recydywie. A nie

    Właśnie nie odróżniasz nieuchronności kary od państwa policyjnego.
    Jesteś jednym z tych, dla których powstały takie dziadostwa jak straże
    wiejskie i ITD?
    Jedziesz, nie szkodzisz, nie rzucasz się w oczy? Miły pan milicjant
    pozdrowi cie na skrzyżowaniu :P
    Zawracałeś Beemką, ale "systemy zawiodły", beema poniosła cię przy 6km/h
    i przypierdoliłeś w murek jak jedna z grupowych gwiazd? Stwarzasz
    zagrożenie dla siebie i innych, należy usunąć cię skutecznie z dróg
    publicznych.
    Ot, co.
    A prewencja (szkolenia, ograniczenia, nadzór, np. rodzicielski nad
    młodocianym driverem) ma tę zaletę, że przedłuża się interwały pomiędzy
    "wpadkami".