  • Data: 2013-05-02 23:23:14
    Temat: Re: To jest nju.life numerów 690(1-6) - dawniej NMT :-)
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-05-02 21:51, Użytkownik Maciej Bebenek napisał:

    > I tu widać, że nie korzystasz Pan z najlepciejszej sieci komórkowej P4
    > (znanej jako Play, Redbull Mobile czy, pośrednio, Virgin Mobile Polska). W
    > tejże to sieci połączenia z numerami 80x (x<>0) są taryfikowane wg stawki
    > 50 gr netto za każdą rozpoczętą minutę.

    OT.

    Ona jest jeszcze lepciejsza, jeśli prawdą jest to, co przeczytałem
    kiedyś bodajże na forum Telepolis. Otóż z P4 można bynajmniej zadzwonić
    na 00800. U innych komórkowych, jeśli ten kierunek działa, to kosztuje
    tyle co połączenie krajowe pozasieciowe (w Pomarańczu jest określone
    jako jako cena na stacjonarne). W P4 jest to zrobione sprytniej.
    Są 3 strefy w połączeniach międzynarodowych
    Euro/1 - Europa, USA, Kanada, Grenlandia, zamorskie departamenty Francji
    2 - reszta świata
    3 - satelitarki.
    Numery 00800/+800 nie są numerami krajowymi, bo te się zaczynają jakby
    co od 0048/+48. Nie są też numerami ze strefy Euro/1 ani satelitarnymi
    zatem - BINGO - należą do reszty świata. Za to się zaś należy od
    sianownego państwa siano w kwocie 4 PLN/min (u Mobilnej Dziewicy 5,32,
    bo narzut od cnoty na stawki MN wynosi skromne i cnotliwe 33%) :-P.

    Przemek