  • 41. Data: 2011-05-12 19:32:02
    Temat: Re: To jakis nowy trend?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:28:02 +0200 osobnik zwany KLOSZ
    wystukał:

    znaczy czopera? :)

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 42. Data: 2011-05-12 20:23:12
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2011-05-12 21:32, masti pisze:
    > Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:28:02 +0200 osobnik zwany KLOSZ
    > wystukał:

    > znaczy czopera? :)

    Bartek pisal "...i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.", wiec
    moze tez chodzic o polyskujacy plastic-fantastic i papuzich kolorow
    skorzane kombi.

    Zdrowko
    KLOSZ

  • 43. Data: 2011-05-12 22:51:13
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On May 9, 12:58 pm, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

> [...]
    > potrafi sie uzbierac 4-5 sprzetow.
    >
    > Wrednie jest o tyle ze jadac jednym kanionem czasem nie da sie zobaczyc
    > innego moto przede mna w drugim kanionie a jednoczesnie mozna sie
    > nadziac na uprzejmego kierowce ktory zrobi miejsce jemu a zablokuje
    > droge mi.
    >
    > A lepiej jest o tyle ze generalnie motocyklisci staraja sie nie scigac
    > ze soba roznymi kanionami, no chyba ze jakis wyjatkowo pojebany
    > skutersyn dostanie strzala w ambicje na widok motocykla.
    >
    > Tyle beletrystyki a wniosek dla poczatkujacych jest taki:

    Ameryki nie odnalazles lecz alternatywy nie widze. Znaczy: popieram a
    nawet pisalem o tym kilka lat temu w sensie Doliny Sluzewieckiej
    widzac nowe zagrozenie. Myslcie jezdzac w kanionach

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & czykozy z XT660X na dyzurze

  • 44. Data: 2011-05-12 23:07:02
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-05-09 12:58, KJ Siła Słów pisze:

    > Jazda w grupie wyłącza rozum.
    >
    > W zzasadzie to przestalem sie martwic samochodami w korku a zaczalem
    > motocyklami :-)

    Ja sie juz calkiem powaznie martwie motocyklami bo kilka razy sie
    zdarzylo, ze ktos lecial z naprzeciwka blisko srodka jezdni - tak jak ja
    - i musialem sie szybko chowac.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki