  • Data: 2011-05-09 17:23:45
    Temat: Re: To jakis nowy trend?
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kakmar" napisał w wiadomości grup
    > Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś
    > czas.
    > Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
    > "niech nas zobaczą" czy jakoś tak.

    No, bylo cos takiego;)

    A tak na serio to tez czesto spotykam kolesi co na dlugich jezdza - mi to
    srednio przeszkadza w sloneczny dzien (szybke w kasku mam przyciemniana, a w
    puszce w sloneczny dzien to w okularach jezdze). Problem sie pojawia tak
    kolo godziny 19, kiedy to oni dalej jezdza na dlugich i oslepiaja.

    Sam zreszta tez jezdze w ciagu dnia na dlugich, ale po wioskach i lasach
    (mieszkam na konkretnym odludziu). Kiedy mi sie 2 lampy swieca to puszki z
    naprzeciwka zjezdzaja (mam asfalt szeroki tylko na 1 puszke, wiec ten kto ma
    pobocze to zjezdza). Jak jade i mam 1 lampe wlaczona to musze zjezdzac
    miedzy drzewa. Taki wiejski zwyczaj, ze duzo motorowerow, skuterow i
    zdezelowanych WSK tutaj jezdzi i takim pojazdom w wiekszosci przypadkow
    puszkarze nie ustepuja.

    --
    pzdr:
    Ivam