  • Data: 2011-05-09 20:41:12
    Temat: Re: To jakis nowy trend?
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/9/2011 3:20 PM, Grzybol wrote:
    > Nie przesadzaj. Instrukcje obsługi wielu moturów w USA tak zalecają.

    To byl podrecznik z DMV, na podstawie ktorego przygotowywane są testy na
    prawo jazdy.

    > Mało tego,
    > oślepiają również od tyłu, długie światła zarówno w nocy jak i wdzień mocna
    > rażą w lusterkach.

    W nocy, to zgoda, ale w dzień jakoś mi nie przeszkadzają. Najwywraźniej
    faktycznie jestem ślepy.

    > Wywołują agresję wśród kierowców wszelkich pojazdów,
    > prowadzą do odgrywania się na drodze poprzez miganie i celowe włączanie
    > długich, gonitwy, żeby oślepić, oddać mu błyskiem po oczach.

    Nie zaobserwowałem tego tutaj. Byc moze w PL jest inaczej.

    > Czasem niestety
    > powodują wypadki.

    Pewnie. A czasem wypadki powodują Ci, którzy nie zauważyli motocyklisty.
    Byc moze gdyby był lepiej oswietlony, to by go zauważyli. Można
    gdybac na obie strony.

    Pozdr.
    Pete