  • Data: 2015-11-14 12:57:29
    Temat: Re: To co zwykle ...
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bolko"

    > naprawdę w stanach drogówka jest aż takim koszmarem?

    zależy jak i gdzie
    nie wiem jak teraz ale 8 lat temu słynna była policja w Nilles
    w aglomeracji Chicago.

    Czy za przekroczenie o 20 mil/h w lesie + niedziałający
    kierunkowskaz wylądowałbyś w sądzie w PL?
    ---
    A Ty myślisz, że w sądzie lepiej czy gorzej ?

    Bo mnie w Polsce zatrzymano pod pretekstem przekroczenia prędkości i chciano
    mandat wystawić. Że nie byłem skory do przyjmowania to stwierdzono
    niesprawność oświetlenia między innymi tablicy rejestracyjnej, dopisano
    zarzut tego oświetlenia i dowód rejestracyjny zatrzymano.

    Sprawa trafiła do sądu, który zarzuty związane z niesprawnością oświetlenia
    już oddalił i jak mi się będzie dalej chciało to zarzut przekroczenia
    prędkości też pewnie obalę.