  • 41. Data: 2011-10-03 12:30:58
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6c480$iqp$3@inews.gazeta.pl...

    > i pewnie wymysla, ze to innowacja i opatentuja :)
    >
    > HP juz cos takiego zrobil w ostatnich telefonikach z WebOs (system bodajze
    > zwie sie 'Stone') i zaprawde jest to fajne rozwiazanie (az dziw, ze nie
    > spopularyzowalo sie do tej pory wsrod innych producentów).

    Jak tylko Apple to włoży do swojej słuchawki to potem zrobi to reszta :-)
    Bo przecież od kilku dobrych lat wszystkie smartfony wyglądają jak iPhone.

  • 42. Data: 2011-10-03 12:32:07
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :) może kiszone ogórki w baterii?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marx" <M...@n...com> wrote in message

    > Stary ty naprawdę nie masz co robić i ekscytujesz się jak dziecko. Jest mi
    > najzupełniej obojętne co przedstawią. Jedno jest pewne - ja tego nie
    > kupię, a skoro tak, to szkoda czasu na czytanie. W sumie to nawet szkoda
    > czasu na pisanie tego co teraz pisze.

    No ale postanowiłeś jednak udowodnić wszystkim jak to bardzo iPhone
    Cię nie interesuje bo Ty jesteś taki cool i w ogóle ponad to, prawda ? :)

  • 43. Data: 2011-10-03 12:41:31
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-03 14:30, Pszemol pisze:

    > Jak tylko Apple to włoży do swojej słuchawki to potem zrobi to reszta :-)
    > Bo przecież od kilku dobrych lat wszystkie smartfony wyglądają jak iPhone.

    jezeli apple tym 'wdrozeniem kopnie innych producentow w dupe, to chwala
    mu za to.
    Ale niech wyznawcy kosciola Aplle'a nie pieja, ze to jest innowacyjne i
    wszyscy znowu nasladuja Apple'a.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 44. Data: 2011-10-03 12:55:20
    Od: "!sp" <s...@a...er>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@B...com> napisał w wiadomości
    > Kto obstawia że ogłoszą we wtorek nowego iPhone5 z wiekszym 4-4.3 cala

    Obstawiam, że ogłoszą przesunięcie terminu

  • 45. Data: 2011-10-03 14:17:37
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-10-03 14:29, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Niczego nie mylę - NFC jest przecież oparta o technologię RFID.

    Jeżeli coś jest na czymś oparte, to jeszcze nie znaczy, że oznacza to samo.

    > Sam korzystam z karty RFID która jednocześnie służy w jednej chwili do
    > otwarcia bramy do budynku a w innej chwili do autoryzacji dystrybutora
    > wydającego benzynę na flotowej stacji benzynowej.
    >
    > A jeśli chcesz przykład używania skrótów RFID i NFC zamiennie do
    > określenia tego samego nie pochodzący ode mnie to zerknij na witrynę:
    > http://www.nearfield.org/2010/11/google-android-and-
    nfc oraz tu:
    > http://www.nearfield.org/2009/11/iphone-rfid-and-nfc
    -peripherals

    Czytałeś to, czy tylko ci się wydaje, że tam są używane zamiennie?

    > więc weź się odzajączkuj ode mnie z tym bezsensownym "poprawianiem"
    > bo dokładnie wiadomo o czym jest mowa bez Ciebie, "ekspercie"...

    Nie czytałeś, jak widzę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 46. Data: 2011-10-03 14:50:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jeżeli coś jest na czymś oparte, to jeszcze nie znaczy, że oznacza to
    > samo.

    Szczegóły na które zwracasz uwagę (nie wiem czemu) nie są tu
    istotne w tej dyskusji bo chyba każdy wiedział o co chodzi...

  • 47. Data: 2011-10-03 14:51:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6cahn$bmt$1@inews.gazeta.pl...

    > jezeli apple tym 'wdrozeniem kopnie innych producentow w dupe, to chwala
    > mu za to.
    > Ale niech wyznawcy kosciola Aplle'a nie pieja, ze to jest innowacyjne i
    > wszyscy znowu nasladuja Apple'a.

    Ale to jest prawda - nie widać aby wszyscy naśladowali pomysły HP, Toshibę
    czy innych. Natomiast jak Apple coś zrobi i sprzeda w milionach sztuk to
    wtedy
    wszyscy inni rzucają się na takie rozwiązanie w podskokach i ślepo małpują.

  • 48. Data: 2011-10-03 14:52:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "!sp" <s...@a...er> wrote in message news:j6cbci$7bf$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@B...com> napisał w wiadomości
    >
    > Obstawiam, że ogłoszą przesunięcie terminu

    Jest to również prawdopodobne że ogłoszą tylko iPhone 4S
    a iPhone 5 zostanie odsunięte w dalszą przyszłość...

  • 49. Data: 2011-10-03 15:26:04
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-10-03 16:50, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Szczegóły na które zwracasz uwagę (nie wiem czemu) nie są tu
    > istotne w tej dyskusji bo chyba każdy wiedział o co chodzi...

    Mogłem się spodziewać, że wybierzesz strategiczny odwrót i odwracanie
    kota ogonem, zamiast się przyznać do błędu.

  • 50. Data: 2011-10-03 15:39:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Mogłem się spodziewać, że wybierzesz strategiczny odwrót i odwracanie kota
    > ogonem, zamiast się przyznać do błędu.

    Nie do błędu, raczej do braku precyzji w wyrażeniu swojej myśli.
    I przyznałem się do tego zgadzając się na zauważone przez Ciebie różnice
    między NFC i typowym RFID. Ty oczekujesz że wyślę film do youtube
    jak się biję w pierś wypowiadając słowa mea culpa, mea culpa??

    Zastanawiam się właśnie dlaczego tak bardzo Ci zależy na wytykaniu
    błędów u innych i grasujesz na nich jakbyś czerpał z tego pożywienie...
    Próbujesz przed sobą samym udowodnić swoją nieomylność
    i wykazać swoją wartość? Czy to objaw jakichś kompleksów może?