  • 31. Data: 2011-10-03 08:50:46
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: ArekM <a...@j...com>

    >>> 1. brak gniazda karty pamieci,
    >>> 2. brak radia FM,

    > Brak wideorozmów i działająca inaczej antena też?
    > BTW Ktoś testował wideorozmowy? Ostatnio sprawdziłem N8 w Play vs C6-0 w
    > Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?

    Nie zawsze ...
    SGS II -> Nokia E65 (i odwrotnie) - oba w Orange - IDEALNIE! Aż sie
    zastanawiałem, dlaczego ja z tego na codzień nie korzystam :)

    --
    Pzdr

  • 32. Data: 2011-10-03 09:30:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Mon, 3 Oct 2011 01:53:19 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > O czym Ty mówisz???
    >
    > http://www.zdnet.com/news/rfid-could-be-in-all-cell-
    phones-by-2010/315292

    O tym, że konsekwentnie mylisz identyfikator RFID z bankowymi chipami
    komunikującymi się w standardzie NFC.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Nie jesteś Supermanem; Marines i piloci myśliwscy: wy TAKŻE nie."

  • 33. Data: 2011-10-03 10:23:26
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :) może kiszone ogórki w baterii?
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 02.10.2011 15:53, Pszemol wrote:
> [...]
    > Plotki krążą od dawna po sieci, ludzie pokazują fotki obudów zrobione
    > gdzieś w chinskiej fabryce, listy towarów z magazynów sklepowych z nazwą
    > iPhone4S na nich i nawet ceną...
    > Ludziska się ekscytują i zastanawiam sie właśnie czy na tej grupie macie
    > też swoje typy...
    > Kto obstawia że ogłoszą we wtorek nowego iPhone5 z wiekszym 4-4.3 cala
    > ekranem ale znacznie cieńszą obudową (cieńszą od iPhone4 i Galaxy S II)
    > z zaokraglonymi plecami z metalu a kto, że tylko unowoczesnioną wersję
    > iPhone4 o nazwie iPhone4S z szybszym procesorem i pracujący w dwu

    Stary ty naprawdę nie masz co robić i ekscytujesz się jak dziecko. Jest
    mi najzupełniej obojętne co przedstawią. Jedno jest pewne - ja tego nie
    kupię, a skoro tak, to szkoda czasu na czytanie. W sumie to nawet szkoda
    czasu na pisanie tego co teraz pisze.
    Marx

  • 34. Data: 2011-10-03 10:49:44
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-03 08:53, Pszemol pisze:
    > "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    >
    > Testowałem wideorozmowy na iPhone4 na AT&T do innego iPhone4
    > i działa wyśmienicie - nie wiem ile klatek na sekundę ale film był
    > bardzo płynny i rozdzielczość bardzo dobra.

    ale to jest tylko pomiedzy iPhonami.
    Nie polaczysz sie z wideorozmowa po UMTS miedzy takim iPhonem a reszta
    swiata - wiec wniosek jest taki, ze iPhone nie ma wideorozmów (w sensie
    jak sie tego oczekuje od telefonu).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 35. Data: 2011-10-03 10:53:56
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-02 18:05, januszek pisze:
    > Pszemol napisa?(a):

    > Nowością będzie ładowanie bezprzewodowe baterii ;)

    i pewnie wymysla, ze to innowacja i opatentuja :)

    HP juz cos takiego zrobil w ostatnich telefonikach z WebOs (system
    bodajze zwie sie 'Stone') i zaprawde jest to fajne rozwiazanie (az dziw,
    ze nie spopularyzowalo sie do tej pory wsrod innych producentów).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 36. Data: 2011-10-03 12:17:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6c404$iqp$2@inews.gazeta.pl...

    > ale to jest tylko pomiedzy iPhonami.
    > Nie polaczysz sie z wideorozmowa po UMTS miedzy takim iPhonem a reszta
    > swiata - wiec wniosek jest taki, ze iPhone nie ma wideorozmów (w sensie
    > jak sie tego oczekuje od telefonu).

    Dla mnie lepiej jest żeby miał takie, które dobrze działają, nawet jeśli
    nie połączysz się w ten sposób z nikim bez iPhone niż żeby miał niby
    taką funkcję odfajkowaną na liście features a potem okazało się
    w praktyce, że ta funkcja nie działa: "sprawdziłem N8 w Play vs
    C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?"

    Wracamy tu do tego co wcześniej omawialiśmy: lepiej jest gdy ma
    coś, co działa bardzo dobrze nawet w ograniczonym zakresie niż gdy
    ma niby wszystko a połowa z tego nie działa tak jak należy...

  • 37. Data: 2011-10-03 12:19:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > In the darkest hour on Sun, 2 Oct 2011 12:11:22 -0500,
    > Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Albo gdy ktoś tworzy peany na temat produktu, który jest wyjątkowo
    > kiepski... :P

    Peany na temat produktu tworzą klienci tylko wtedy gdy
    naprawdę są z produktu zadowoleni... A o to właśnie chodzi
    w tym wszystkim aby to klient był zadowolony, nie?

  • 38. Data: 2011-10-03 12:26:51
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > w praktyce, że ta funkcja nie działa: "sprawdziłem N8 w Play vs
    > C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?"

    I oczywiscie Iphone w tym samym miejscu sieci, czasie, abonamencie
    (łotewerze) dalby 20 klatek.

  • 39. Data: 2011-10-03 12:29:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    phones-by-2010/315292

    > O tym, że konsekwentnie mylisz identyfikator RFID z bankowymi chipami
    > komunikującymi się w standardzie NFC.

    Niczego nie mylę - NFC jest przecież oparta o technologię RFID.
    Sam korzystam z karty RFID która jednocześnie służy w jednej chwili do
    otwarcia bramy do budynku a w innej chwili do autoryzacji dystrybutora
    wydającego benzynę na flotowej stacji benzynowej.

    A jeśli chcesz przykład używania skrótów RFID i NFC zamiennie do
    określenia tego samego nie pochodzący ode mnie to zerknij na witrynę:
    http://www.nearfield.org/2010/11/google-android-and-
    nfc oraz tu:
    http://www.nearfield.org/2009/11/iphone-rfid-and-nfc
    -peripherals
    więc weź się odzajączkuj ode mnie z tym bezsensownym "poprawianiem"
    bo dokładnie wiadomo o czym jest mowa bez Ciebie, "ekspercie"...

  • 40. Data: 2011-10-03 12:30:00
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-03 14:17, Pszemol pisze:

> [...]
    > coś, co działa bardzo dobrze nawet w ograniczonym zakresie niż gdy
    > ma niby wszystko a połowa z tego nie działa tak jak należy...

    aby postawic taki uogolnik jaki przed chwila postawiles, powinienes
    bardziej zabrac sie za testowanie niz cytowanie wypowiedzi innych osob.
    Bo w tym samym watku pisze rowniez:
    "SGS II -> Nokia E65 (i odwrotnie) - oba w Orange - IDEALNIE! Aż sie
    zastanawiałem, dlaczego ja z tego na codzień nie korzystam"

    Ja moge powiedziec, ze np rozmowy pomiedzy Nokia66 i Nokia 71 oraz
    Galaxy S dziala.

    --
    pozdr
    Adam (AL)