  • 21. Data: 2011-10-02 18:45:55
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-02 20:02:24 +0200, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> said:

    > jednak to że TOBIE coś pasuje,nie daje Ci prawa mówić ze jest to super
    > rozwiazanie.

    Ekhem, a jeśli ten ktoś dane rozwiązanie uważa za super rozwiązanie, to
    ma już prawo tak twierdzić?

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-10-02 19:00:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Oct 2011 12:10:23 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie jestem jasnowidzem a mimo to mogę Ci z pewnością bliską 100%

    A ja tam spokojnie poczekam ten tydzien i po prostu zobacze :-)

    Ok, ale pomyslalby kto jeszcze ze Nokia tez nie napisze :-)

    > nawigacyjne na te telefony a że Polska jest na skraju świata i jest po
    > macoszemu przez te firmy traktowana? No cóż. Zawsze możesz siąść

    Alez nie jest. Przez Apple moze bedzie, ale tu sie zgadzamy - to nie takie
    dziwne :-)

    > z kolegami i napisać program nawigacji po Polsce samemu i kosić
    > tą straszną kasę z tego jakże dochodowego przedsięwzięcia :-)

    I to tez mialo miejsce :-)

    J.

  • 23. Data: 2011-10-02 19:15:42
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ALEX" napisał:

    >>> 2. brak radia FM,

    > Brak wideorozmów

    ""FaceTime jest niezawodny" - powiedział Steve Jobs chwilę przed tym,
    gdy pojawiły się problemy w jego wideorozmowie z kolegą.." ;->

    Inna rzecz, że w nowszych modelach telefonów coraz trudniej znaleźć przednią
    kamerkę do wideorozmów a niektóre nie obsługują tej funkcji nawet via główna
    kamera. Się nie przyjęło?

    > i działająca inaczej antena też?

    Już tu wytłumaczono, że ten problem nie istnieje, co najwyżej "Babcia" ma
    dwie lewe ręce. ;-)

    JoteR

  • 24. Data: 2011-10-02 19:23:54
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > na grupie pecetowej ludzie nie rozróżniają peceta i windowsa,
    > wiec wirusy atakują im komputery.

    A na pmtg ludzie mają idiosynkrazję (w rozumieniu wiechowskim) na ekrany
    dotykowe, więc dodają zadania do terminarza jeżdżąc na rowerze.

    > spróbuj dodać zadanie do terminarza jedną ręką podczas jazdy na rowerze..

    O właśnie.

    JoteR

  • 25. Data: 2011-10-03 06:53:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Pomyliłeś chyba z chipem do identyfikacji zaginionych psów...

    O czym Ty mówisz???

    http://www.zdnet.com/news/rfid-could-be-in-all-cell-
    phones-by-2010/315292

  • 26. Data: 2011-10-03 06:53:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j6adoo$2li$1@inews.gazeta.pl...

    > A na pmtg ludzie mają idiosynkrazję (w rozumieniu wiechowskim) na ekrany
    > dotykowe, więc dodają zadania do terminarza jeżdżąc na rowerze.

    > O właśnie.

    Niektórzy mają mocno narobione pod sufitem i potem takie "wady"
    ekranów dotykowych wymieniają.

  • 27. Data: 2011-10-03 06:53:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bydlę" <p...@g...com> wrote in message

    > Ekhem, a jeśli ten ktoś dane rozwiązanie uważa za super rozwiązanie, to ma
    > już prawo tak twierdzić?

    Właśnie nie - tylko to co ToMasz uważa za super rozwiązanie można
    tak nazwać... :-)

  • 28. Data: 2011-10-03 06:53:34
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> wrote in message
    > 1. ja bym chciał zobaczyć takiego garmina na iP i wgraną do niego
    > mapę z turystycznego garmina albo UMP

    Jaki z tym masz problem?

    > 2. czym kupiłbyś forda którym można jeździć tylko w usa i paru państwach
    > zachodniej europy? jeśli tak - to super, jeśli nie, to masz zdrowy
    > rozum,ale po przeniesieniu mamy wynik = brak nawigacji.

    Ja po prostu nie rozumiem dlaczego brak nawigacji obciążać miałby
    firmę Apple - przecież Apple nie zmusi Garmina czy TomToma aby
    zrobił dobrą mapę dla Polski... Są dobre mapy u Garmina dla UK,
    dla RFN dla USA - jak nie ma dobrej dla Polski to widać się Garminowi
    nie opłaca - nie widzę tu winy w Apple bo oni robią dobry sprzęt
    skoro działa dobrze w USA czy UK.

  • 29. Data: 2011-10-03 06:53:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message
    > Brak wideorozmów i działająca inaczej antena też?
    > BTW Ktoś testował wideorozmowy? Ostatnio sprawdziłem N8 w Play vs
    > C6-0 w Orange. +-1 klatka na sekundę. To zawsze jest taka kupa?

    Testowałem wideorozmowy na iPhone4 na AT&T do innego iPhone4
    i działa wyśmienicie - nie wiem ile klatek na sekundę ale film był
    bardzo płynny i rozdzielczość bardzo dobra.

  • 30. Data: 2011-10-03 08:05:53
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 2 Oct 2011 12:11:22 -0500,
    Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Zwykle tak jest u dzieci że zazdrość objawia się kpinami i dokuczaniem :-)

    Albo gdy ktoś tworzy peany na temat produktu, który jest wyjątkowo
    kiepski... :P

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 10:05:25 user up 12944 days, 22:00, 1 user, load average: 0.01, 0.98, 0.99 ]

    In God we trust; all else we walk through.