  • 111. Data: 2011-10-08 08:06:33
    Temat: Re: To co Apple ogłosi we wtorek? :)
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j6hprf.5gs.0@poczta.onet.pl...
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > No zasadnicza... bo udowodniliśmy że istnieją dobre programy
    > do nawigacji na iPhone. Da się? Da. A że Polacy nie potrafią
    > zrobić z telefonu takiego samego dobrego użytku jak Amerykanie
    > to już nie jest wina Apple.

    Musisz sie paskudnie czuc w tej hameryce, z takim bagazem kompleksow na
    plecach. Polish jokes tez opowiadasz?

  • 112. Data: 2011-10-10 03:24:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message news:j6nptr$2q5$1@inews.gazeta.pl...

    > Widzisz, a ja nie muszę niczego odpalać, więcej - nie muszę się
    > zastanawiać, jakie oprogramowanie ma na swoim *dowolnej* marki telefonie
    > mój interlokutor.

    Z tego co się orientuję to Skype jest na wszystkich smartfonach.

    > Zazwyczaj tak, jak za minutę zwykłej rozmowy.
    > Przynajmniej w mojej sieci tak jest.

    A... to miło. A Skype jest free gdy masz już opłacone wcześniej
    w abonamencie jakieś gigabajty lub siedzisz na wifi...
    Z tego co się orientuję, w USA nie ma odpowiednika takich
    video-rozmów u operatorów komórkowych, pewnie dlatego
    iPhone nie ma go również skoro pod AT&T i Verizon projektowany.
    Może dodadzą to w iPhone5? :-)))

  • 113. Data: 2011-10-10 21:04:33
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Z tego co się orientuję to Skype jest na wszystkich smartfonach.

    Ale smartfony nie działają z utf-8

  • 114. Data: 2011-10-12 12:41:34
    Od: Pszemol <P...@B...com>

    John Kołalsky <j...@k...invalid> wrote:

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ale smartfony nie działają z utf-8

    No co Ty nie powiesz ... Te lepsze działają: ąęłńó öuën üöoeçčä - widać?

  • 115. Data: 2011-10-12 19:46:09
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@B...com>

    > No co Ty nie powiesz ... Te lepsze działają: ąęłńó öuën üöoeçčä - widać?

    Co mają do rzeczy frędzle ?

  • 116. Data: 2011-10-13 13:16:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "John Kołalsky" <j...@k...invalid> wrote in message
    > Użytkownik "Pszemol" <P...@B...com>

    > Co mają do rzeczy frędzle ?

    No ten post to był przykład smartfona który działa z utf-8:

    Więc nie pleć więcej bzdur że smartfony nie działają z utf-8.

  • 117. Data: 2011-10-14 17:16:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > No ten post to był przykład smartfona który działa z utf-8:

    > Więc nie pleć więcej bzdur że smartfony nie działają z utf-8.

    Kaczki są żółte

  • 118. Data: 2011-10-14 18:07:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Kaczki są żółte

    Czyli nie masz nic mądrego do dodania w kwestii UTF-8 i smartfonów?
    Reakcja każdego człowieka na zbłaźnienie się jest inna... Ty o kaczkach, ok.

  • 119. Data: 2011-10-15 08:43:36
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Czyli nie masz nic mądrego do dodania w kwestii UTF-8 i smartfonów?
    > Reakcja każdego człowieka na zbłaźnienie się jest inna... Ty o kaczkach,
    > ok.

    Właśnie nie wiem czemu iPhone'y nie latają tak jak kaczki

  • 120. Data: 2011-10-15 09:12:18
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 15 Oct 2011 10:43:36 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Właśnie nie wiem czemu iPhone'y nie latają tak jak kaczki

    Nie dość, że wyciągasz wielu osobom trolla z KF, to jeszcze zachowujesz się
    gorzej od niego, łamiąc wszelkie zasady cytowania.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan