  • Data: 2011-03-17 07:50:23
    Temat: Re: To Upgrade or Not To Upgrade? :)
    Od: Aha <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > - Czy ów układ nie będzie się gryzł z kartą grafiki?
    > @GNowak:
    > - tu jest też inne halo: z doświadczeń różnych wiem, że ten support
    > Open GL jest nieco kaprawy w Afterze i często bezpieczniej go
    > wyłączyć, bo zamiast pomagać, wykrzacza Aftera i niektóre plug-iny,
    > spowalnia pracę.... taki tajemniczy jest :)
    >
    > Panie i Panowie, pliz, dawajcie śmiało więcej sugestii - niech płomień
    > dyskusji rozgorzeje, amen ("second opinion" to moja religia) :]

    Adobe wspiera karty Grafiki firmy nVIDIA i poczytaj jakie. Wymiana na
    zintegrowany uklad to krok wtecz, te zintegrowane nie dosc ze nie
    wspieraja adobe to jeszcze sa poprostu wolne.

    Proca nie wymieniaj i plyty bo sensu to nie ma zadnego. Doloz wiecej
    ramu i kup lepsza grafike taka za 600-800zl conajmniej i koniecznie
    nVidii wspierajace Adobe.