    From: "Vikku" <B...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Tmobile na kartę - doładować czy nie?
    Date: Tue, 16 Sep 2014 13:32:10 +0200

    doładowałem za 10 pln. Mam już doładowanie konto. Ważne do 23.09.
    Niestety przy usłudze Rok ważnosci konta po każdej rozmowie jest nieaktywne
    (nie mogę zmienić usługi). Muszę czekać 24h?
    Widzę, że mam aktywną ofertę Nowy Tak tak.
    Chcąc zmienić taryfę widzęŁ Usługa ze względu na STATUS KLIENTA nie może być
    zmieniona.
    Muszę czekać 24h? Isc do salonu czy jak?