  • Data: 2018-05-02 07:26:21
    Temat: Re: Tłuste plamy - jak usunąć
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 1 May 2018 23:16:05 +0200, Janusz napisał(a):

    > Izopropanol, to taki spirytus dla elektroniki, nieszkodliwy dla lakieru,
    > w elektronicznym kupisz lub w markecie budowlanym.
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Izopropanol

    Istotnie, malo szkodliwy dla tworzyw, ale czy dla lakieru calkiem
    obojetny, to radze sprawdzic.

    Poza tym jesli to ręce, smary, oleje, to Kogutek dobrze radzi -
    szampon samochodowy. Powinno puscic.
    Od biedy plyn kuchenny czy nawet szampon do wlosow - tylko o nich sie
    mowi, ze zagęszczane sola kuchenna :-(

    Jeszcze mozna sprobowac masłem, ew. olejem. Smołę rozpuszcza
    rewelacyjnie.

    J.