  • Data: 2018-05-02 00:16:20
    Temat: Re: Tłuste plamy - jak usunąć
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-01 20:00, Budzik wrote:
    > Na masce mam sporo zabrudzeń pochodzących od brudnych rąk przy pracach
    > mechanicznych, wiec pewnie jakies smary oleje etc.
    > Przy tradycyjnym myciu nie chce to zejść.
    > Czym i jak to usunąć?

    zwykla benzyna ekstrakcyjna jest wystarczjaco lagodna dla wiekszosci
    lakierow a zmyje tego typu zanieczyszczenia bez problemow, oczywiscie
    dobrze przetestowac na mniej widocznym fragmencie auta

    nie polecam rozcienczalnikow (bo zazwyczaj to blizej nieokreslone miksy
    roznych rozpuszczalnikow), acetonu czy nitro bo mozna uszkodzic lakier w
    kilka sekund, za to puszkowane zmywacze do hamulcow zazwyczaj sa ok dla
    lakieru