    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Tloczek do pompy hamulca tylnego Brembo
    Date: Wed, 4 Aug 2010 12:37:56 +0200

    On 2010-08-04 08:29:58 +0200, "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl"
    <r...@g...com> said:

    > Rurka tudzież blacha miedziana - całkiem łatwe do dostania, przycięcia
    > i obróbki.

    Dzięki, rozejrzę się.

    > Co do naprawy elementu gumowego, napisz który nr na rysunku to jest.

    Sama guma nie ma numeru, cały tłoczek to nr 18 (to na dole to osłona
    przeciwkurzowa, nieistotna dla sedna problemu).

    Tu mała sesja pompy oraz tłoczka, może ktoś rozpozna w jakich jeszcze
    sprzętach jest to to montowane:

    http://picasaweb.google.com/deFresz/Brembo#

    > W mojej maszynie zaciski Brembo, pompy Magura... Poleciały uszczelniacze
    > na pompie. Zestaw naprawczy >200pln :/. Zamówienie wykonania
    > uszczelniaczy w firmie zajmującej się hydrauliką 15 pln :D.

    Ta uszczelka wygląda na raczej trudno demontowalną. Zestawy naprawcze
    do dżapsów zwykle kosztują ze 60 zł i to jest kwota do przeżycia.

    > Tak więc jeśli nie znajdziesz zestawy naprawczego to poszukaj firmy z
    > branży u siebie. Jeśli to zawiedzie to skontaktuj się z firmą Promasz
    > w Wrocławiu.

    Dzięki. Już mam namiary na jedną taką firmę, ale kto wie co powiedzą
    jak zobaczą. W każdym razie najchętniej jednak bym kupił kompletny
    tłoczek.

    de Fresz