  • Data: 2004-11-14 12:03:54
    Temat: Re: Tlenofon?
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chrószcz Sławomir wrote:

    > to u ciebie IE decyduje o tym co jest zasysane do komputera?

    A skąd ten wniosek? Jakbyś przeczytał uważnie wątek - to nie u mnie,
    po prostu wykorzystałem okazję by wyciapać masę śmieci, które córka
    poinstalowała a za pomocą IE złapała i zrobić "fresh install".

    > no proszę proszę... czego to się można dowiedzieć czytając grupy
    > dyskusyjne :)

    Żebyś Ty jeszcze coś _przeczytał_ zamiast wyrywkowo czytać -)

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -dodaj imię kropeczka nazwisko małpa i masz adres pocztowy-