  • Data: 2008-01-14 16:08:51
    Temat: Re: TkTelekom i AS
    Od: gotar <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:

> [...]
    [...]
    > Wiesz co wydaje mi sie ze masz jakas mityczna wizje swiata po swojemu i
    > zadne argumenty nie trafiaja do ciebie.

    Chyba kolego masz problem ze śledzeniem dyskusji - jak na razie do tego
    co napisałem jest tylko to jedno stwierdzenie bez ŻADNEJ argumentacji,
    więc odpisz kolego do właściwej osoby, albo podepnij swą wielewnoszącą
    wypowiedź tam, gdzie masz jakieś zastrzeżenia.

    > najlepiej wyslij maila do ripe z zapytaniem

    Po co - przecież doskonale wiem, że miliarda IP (v4) nie dostanie nikt,
    choćby niewiem jak dobre argumenty miał.

    > bo my tu nie mamy jasnej odpowiedzi dla ciebie - ale zdaje sie ze ty
    > masz jedyne sluszne wytlumaczenie.

    Rozumiem, że dla ciebie nie jest jasne, czy ktoś może dostać miliard
    adresów? To gratuluję samopoczucia.

    --
    Tomek http://tccs.sourceforge.net/
    http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/