    From: gotar <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TkTelekom i AS
    Date: Mon, 14 Jan 2008 11:44:31 +0100

    Sied@r <s...@d...lub.pl> wrote:

    > O pewnych sprawach stanowia umowy i regulaminy.
    [...]
    > Tu to samo - nabyli prawa i widocznie RIPE nie moze im ich ot tak odebrac.

    Chcesz mi powiedzieć, że w czasach prehistorycznych, gdy nikomu w USA
    nie śniło się nawet, że gdzieś indziej jest też cywilizacja, robiono tak
    duże alokacje spisując umowy, pisząc regulaminy itp.? Jeśli na prawdę
    tak było, to chyba instytucje biorące adresy miały prawników-wizjonerów.

    > Gdyby mogli ot tak, pewnie by to zrobili.

    Na razie mają co przydzielać. Za 4 lata zobaczymy, czy upowszechni się
    IPv6, czy będą zwalniać kolejne zarezerwowane przestrzenie, czy też nie
    będzie już takiego zapotrzebowania (innymi słowy zacznie rosnąć odsetek
    adresów używanych wśród alokowanych).

    --
    Tomek http://tccs.sourceforge.net/
    http://pld-linux.org/ http://vfmg.sourceforge.net/