-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!mik
e!not-for-mail
From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Tiry na tory
Date: Fri, 29 Jan 2010 23:02:32 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Sender: t...@m...oldfield.org.pl
Message-ID: <x...@o...org.pl>
References: <0...@n...onet.pl> <hjrkd4$nr7$1@news.onet.pl>
<4b62a1d5$1@news.home.net.pl> <h2cw3pk7kuqy$.dlg@oldfield.org.pl>
<9...@4...com>
NNTP-Posting-Host: mike.oldfield.org.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1264802578 32419 195.150.76.184 (29 Jan 2010 22:02:58 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Jan 2010 22:02:58 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2251203
[ ukryj nagłówki ]Dnia Fri, 29 Jan 2010 21:10:53 +0100, J.F. napisał(a):
>>Wymaga to zastosowania kół o niewielkiej średnicy, a te sprawiają problemy
>>na rozjazdach.
>
> A jakie jest ograniczenie dlugosci ?
W zasadzie nie ma, jednak nie możesz na łuku przekroczuc skrajni.
> Moze tak jak na lawetach samochodowych - kola poza przestrzenia
> ladunkowa, tylko jakis system ladowania - np podnoszona cala
> platforma.
No właśnie tutaj są schody - bo albo masz platoformy równe, ale wtedy koła
muszą byc malutkie, albo masz platformy niskie, oparte na wózkach, ale
problem z załadunkiem, albo platformy obniżane, a one są drogie i
skomplikowane.
Kluczowy jest czas załadunku. I można zrobić taki system, że ciągnik
wstawia naczepę na platformę z obniżonym środkiem, potem się odczepia i sam
wjeżdża na druga platformę (i masz naczepa - dwa ciągniki - naczepa ), ale
to wydłuża czas za i wyładunku.
Najlepszy jest jednak system odczołowy.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.10 10:01 LEPEK
- 30.01.10 15:40 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo