  • 1. Data: 2013-04-30 12:39:07
    Temat: Tiry
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie. Czy tzw. Tiry mogę jeździć w ten "długi" weekend ?

  • 2. Data: 2013-04-30 15:34:50
    Temat: Re: Tiry
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 12:39:07 +0200, mz napisał(a):

    > Witam
    > Mam pytanie. Czy tzw. Tiry mogę jeździć w ten "długi" weekend ?

    Na CB mówią że od 18 nie mogą.

    Swoją drogą - czy jest gdzieś w sieci jakieś "urzędowe" miejsce gdzie się
    tego można dowiedzieć kiedy i od której godziny?
    I gdzie ogłaszają zakazy związane z temperaturą?

  • 3. Data: 2013-04-30 17:30:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Apr 2013 15:34:50 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Swoją drogą - czy jest gdzieś w sieci jakieś "urzędowe" miejsce gdzie się
    > tego można dowiedzieć kiedy i od której godziny?
    > I gdzie ogłaszają zakazy związane z temperaturą?

    http://www.gddkia.gov.pl/pl/11/ograniczenia-w-ruchu

    Co swoja droga nie wydaje mi sie wlasciwym sposobem powiadamiania.
    Powinni inpektorzy stac przy drogach i wreczac DU, wraz z tlumaczeniem
    przez tlumacza przysieglego :-)

    Przy czym to rozporzadzenie jest stare i kierowcy mogli sie od dawna
    dowiedziec, ale z temperatura to jestem ciekaw :-)

    J.

  • 4. Data: 2013-04-30 17:30:34
    Od: Skiraz <s...@g...com>

    > Swoją drogą - czy jest gdzieś w sieci jakieś "urzędowe" miejsce gdzie się
    >
    > tego można dowiedzieć kiedy i od której godziny?
    >
    > I gdzie ogłaszają zakazy związane z temperaturą?

    Jest:
    http://www.gddkia.gov.pl/pl/11/ograniczenia-w-ruchu
    Pozdrawiam Skiraz

  • 5. Data: 2013-04-30 18:08:58
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Czy te zakazy dotyczą wszystkich ciężkich pojazdów? Bo znajomy kiedyś woził
    owoce takim "tirem" i wiele zakazów go nie dotyczyło, gdyż przewoził towary
    łatwo psujące się.

    R.

  • 6. Data: 2013-04-30 19:52:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-30 17:30:34 +0200, Skiraz <s...@g...com> said:

    > gdzie się

    > Jest:
    > http://www.gddkia.gov.pl/pl/11/ograniczenia-w-ruchu
    > Pozdrawiam Skiraz

    ;>>>
    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2013-04-30 20:59:54
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2013-04-30, mz <2...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam pytanie. Czy tzw. Tiry mogę jeździć w ten "długi" weekend ?

    http://etransport.pl/zakaz_ruchu

    PL, >12t DMC:
    wt 18-22
    śr 8-22
    cz 18-22
    pt 8-22

    Nie dotyczy: spożywki itp., ADR, powracających z zagranicy.

    --
    WildS