  • Data: 2014-12-30 16:21:07
    Temat: Re: Testy psych dla policji
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Bo o ile mogę zrozumieć, że zdarzają się wypadki i raczej nikt do nich
    > swiadomie nie doprowadza, to jak ktoś świadomie celuje jadącym
    > samochodem w pieszego, to jednak jest to o parę leveli w górę.

    Tu nie było zadnego wypadku tylko głupota i celowe działanie.
    I zgoda ze o pare leweli wyzej niz bład.
    Ale stawianie nadinterpretowanych oskarzen nie pomoze dac tej policjantce
    nauczki.

    > A ty co proponujesz? Wykroczenie nieprzepisowej zmiany pasa?

    Za zmiane pasa, niebezpieczenstwo itp juz dostała zdaje się mandat.
    Gdzies czytałem ze 1000zł
    W sumie tez mało bo mamy:
    - zmiana pasa bez kierunkowskazu
    - zmiana pasa na skrzyzowaniu
    - spowodowanie niebezpieczenstwa
    - wjechanie na skrzyzowanie i pasy jak pieszy nie opóścił jeszcze
    skrzyżowania
    Tylko 1000?

    A z innych, ktore moze pasuje:

    Art. 160

    § 1. Kto naraża człowieka na bezpośrednie niebezpieczeństwo utraty życia
    albo ciężkiego uszczerbku na zdrowiu, podlega karze pozbawienia wolności do
    lat 3.

    Prawnikiem nie jestem, wiec pewnosci nie mam.