  • 1. Data: 2012-08-11 15:38:56
    Temat: Testowanie PCB
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    Z czystej ciekawości... Zlecam do płytkarni dowolną plątaninę (Chiny - 8
    warstw). Ogólnie mam dobrą opinię o Chińczykach, jakość/ceny/terminy i takie
    tam.. Mam na pokładzie 18x18 BGA, i od Wacka i trochę mikroskopijnych badziewi.
    Dostaję od nich zamówione PCB, wszystko działa jak tralala.. Cholera, jak oni
    to testują?? Posyłam Gerbery. Robią jakieś Madejowe Łoże na gównianą ilość
    zamówienia? Albo wogóle nie testują, będąc pewnym swojej technologii/perfekcji..

    Tak czy inaczej, polecam pcbcart!!

    MH

  • 2. Data: 2012-08-11 16:02:33
    Temat: Re: Testowanie PCB
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-11 15:38, MH pisze:
> [...]
    > zamówienia? Albo wogóle nie testują, będąc pewnym swojej technologii/perfekcji..

    Masz testowanie "oczne" przez pracownika i mikroskop i maszynowe.

    http://www.youtube.com/watch?v=4AV5i5LREGs

  • 3. Data: 2012-08-11 21:08:58
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    MH <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
    > jakieś Madejowe Łoże na gównianą ilość zamówienia? Albo wogóle nie
    > testują, będąc pewnym swojej technologii/perfekcji..

    BTW. Lutowanie też zlecasz Chińczykom? Możliwe, że niedługo będę mieć do
    zlutowania kilkaset płytek, bardzo prostych (dwie warstwy, kilka scalaków
    nie-BGA).

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 4. Data: 2012-08-13 23:39:58
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

> [...]
    > zamówienia? Albo wogóle nie testują, będąc pewnym swojej technologii/perfekcji..

    Do testowania małych ilości stosowane są "flying probe" testery.
    Patrz google.

    Adam

  • 5. Data: 2012-08-14 10:12:35
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-08-13 23:39, Adam Górski pisze:
    > Do testowania małych ilości stosowane są "flying probe" testery.

    http://www.youtube.com/watch?v=-YLBFEtNHq4&feature=r
    elated
    Co to za narzędzie pojawia się w 2:07?

    Michał

  • 6. Data: 2012-08-14 14:03:07
    Od: s...@g...com

    On Tuesday, August 14, 2012 10:12:35 AM UTC+2, Michał Lankosz wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=-YLBFEtNHq4&feature=r
    elated

    > Co to za narz�dzie pojawia si� w 2:07?

    Wygląda mi na test kulek. Sprawdza połączenie przez jakieś sprzężenie w.cz.