  • Data: 2009-05-27 21:01:49
    Temat: Re: Tester VLF -jak to sie robi?
    Od: f...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Maj, 17:47, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:6549bf14-f1c5-4108-86dc-fbc9527d2e5b@
    x6g2000vbg.googlegroups.com...
    > On 27 Maj, 14:36, "Maciek" <f...@i...pl> wrote:
    (...)

    > Sam sinus mozna stosunkowo latwo innymi srodkami - np dwie
    > przetwornice, kazda na osobna polaryzacje, po wtornej stronie tylko
    > diody.
    Skoro sinus, to jeszcze prosciej prostokat?
    Tylko jak mialy by byc polaczone po stronie wtornej? Wychodzi mi na
    to, ze obie diody beda zawsze przewodzily jednoczesnie. No chyba, ze
    indukcyjnosc wlasna uzwojen wtornych transformatorow wyjdzie na tyle
    duza, ze prad plynacy przez uzwojenie wtorne przetwornicy nieaktywnej
    bedzie pomijalnie maly.

    Maciek