  • 1. Data: 2017-10-24 20:26:13
    Temat: Test tesli
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    specjalnie dla Pszemola test Tesli. Zanim zaczniecie wieszać psy na
    Kiksterze, zwróccie uwagę, że to jeden z niewelu "testerów" któremu nikt
    za to nie płaci.

    Krótko: opcja 7 osób, w aucie w którym 190cm chłop trzyma łeb w
    szyberdachu. ale tesla niema szans na dachowanie. 17calowy ekran -
    porażka. ustawienie temperatury tylko z menu, bez suwaków, pokręteł
    sprzętowych. Jak przedemną na światłach startuje golf3 w tumanach dymu,
    to jestem w stanie w 0.1 sekundy zamknąć wloty powietrza. a przy ekranie
    dotykowym.... będzie ciężko. słabo wykonane wnętrze jak na takie drogie
    auto.

    ToMasz

  • 2. Data: 2017-10-24 21:49:22
    Temat: Re: Test tesli
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    linka nie dałeś:
    https://www.youtube.com/watch?v=RYxEZ5lH6C0

  • 3. Data: 2017-10-24 22:02:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > stanie w 0.1 sekundy zamknąć wloty powietrza. a przy ekranie
    > dotykowym.... będzie ciężko. słabo wykonane wnętrze jak na takie drogie

    W Octavi to mi się sam obieg wewnętrzny w takich sytuacjach załącza, to
    może i w tesli tym bardziej?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2017-10-24 23:02:42
    Od: CTP <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 października 2017 20:26:17 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > to jestem w stanie w 0.1 sekundy zamknąć wloty powietrza. a przy ekranie
    > dotykowym.... będzie ciężko. słabo wykonane wnętrze jak na takie drogie
    Ja też krótko: gdybym akurat dysponował taką kwotą, to sto razy bardziej wolałbym
    takie Audi RS6.
    Tesla ma jedną podstawową wadę: nie posiada silnika V8. :)
    CTP

  • 5. Data: 2017-10-24 23:22:46
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 20:26, ToMasz pisze:
> [...]
    > to jestem w stanie w 0.1 sekundy zamknąć wloty powietrza. a przy ekranie
    > dotykowym.... będzie ciężko. słabo wykonane wnętrze jak na takie drogie

    A ten wielki panel to pod jakim systemem pracuje?
    T.

  • 6. Data: 2017-10-24 23:28:02
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 24 Oct 2017 20:26:13 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >test Tesli

    Tęcza mnie rozjebała na łopatki.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 7. Data: 2017-10-24 23:36:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 24 Oct 2017 23:22:46 +0200, T. napisał(a):

    > A ten wielki panel to pod jakim systemem pracuje?
    > T.

    Z tego co wiem IVI Tesli działa na lekko zmodyfikowanym Ubuntu.

  • 8. Data: 2017-10-25 10:05:58
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 23:36, Tomasz Pyra pisze:

    > Z tego co wiem IVI Tesli działa na lekko zmodyfikowanym Ubuntu.

    Strach w toi wsiąść...
    Malucha to u kowala się naprawiło, albo samemu. A toto?
    No i kolejna sprawa - przy nagłym hamowaniu z tylnego siedzenia pani
    wypada torebka wprost w ten ekran... On jest jakoś odporny na uderzenia,
    a z drugiej strony nie pokaleczy nikogo w przypadku wypadku?
    T.

  • 9. Data: 2017-10-25 10:31:22
    Od: p...@g...com

    --W Octavi to mi się sam obieg wewnętrzny w takich sytuacjach załącza, to może i w
    tesli tym bardziej?

    czujnik jakosci powietrza jest w kompaktach (opcjonalnie) od jakis 10 lat

  • 10. Data: 2017-10-25 12:19:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Strach w toi wsiąść...
    >Malucha to u kowala się naprawiło, albo samemu. A toto?

    Kowali juz nie ma, a informatyk to teraz w kazdej bramie :-)

    J.