-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!peer03.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Test tesli
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
<59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
<osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
<59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl> <5...@m...org>
<59f201d2$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<59f3109b$0$5140$65785112@news.neostrada.pl> <cvy6z7a6egr2$.dlg@myjk.org>
<osvg31$h47$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
<ot0djv$h6q$1@node1.news.atman.pl> <1s40bjlgjjwix$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<9hpl0pfhipng$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Mon, 30 Oct 2017 22:43:11 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.4.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 22
Message-ID: <59f79cf0$0$15204$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.6.14.90
X-Trace: 1509399792 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15204 83.6.14.90:50471
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2418
X-Received-Body-CRC: 1534253437
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617839
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-10-30 o 18:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
>
>>>> Ergo, teraz często łatwiej i szybciej się
>>>> diagnozuje awarię, a co za tym idzie także naprawia, niż kiedyś.
>>> O really?
>>
>> Yhy! Szczególnie jak ktoś się zna lepiej na komputerach niż na
>> mechanice samochodowej. :P Nie wspomnę, że z częścią błędów można
>> dalej bezpiecznie jechać.
>>
> A ja ciagle słysze narzekania mechaników ze keidys to było prosto a teraz
> sto błędów z czego połowa oznacza zupełnie cos innego niz mowia...
> I to mechanicy z ASO tez...
>
> Byłoby moze łatwiej gdyby diagnostyke komputerowa wprowadzic do
> samochodów sprzed 2005 roku. Ale oni dołozyli do samochodów pełno
> dodatków i liczba potencjalnych awarii drastycznie wzrosła.
>
W dodatku doszły awarie samych czujników, które miały sygnalizować
awarię :-)
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 01.11.17 09:18 m4rkiz
- 04.11.17 22:47 j...@i...pl
- 05.11.17 00:11 Przemyslaw P.
- 06.11.17 16:17 j...@i...pl
- 06.11.17 16:59 ddddddddddddd
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-10-01 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-10-02 GODZINA ZERO #48 - KRZYSZTOF STANOWSKI I ZBIGNIEW KAPIŃSKI PREZES IZBY KARNEJ SĄDU NAJWYŻSZEGO