eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyTest tesliRe: Test tesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <oso0k6$b2g$1@dont-email.me> <59efaf28$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <12vk5nfr66spa$.zukt92tqzh4o$.dlg@40tude.net>
    <59f045e9$0$15188$65785112@news.neostrada.pl>
    <osqm9q$t2j$1@node1.news.atman.pl>
    <59f19fbe$0$5144$65785112@news.neostrada.pl> <5...@m...org>
    <59f201d2$0$15194$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <59f3109b$0$5140$65785112@news.neostrada.pl> <cvy6z7a6egr2$.dlg@myjk.org>
    <osvg31$h47$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <ot0djv$h6q$1@node1.news.atman.pl> <1s40bjlgjjwix$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <9hpl0pfhipng$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Subject: Re: Test tesli
    Date: Mon, 30 Oct 2017 18:30:04 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 41
    Message-ID: <59f7619e$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.167.64
    X-Trace: 1509384606 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 83.26.167.64:50122
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2617811
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA81EB5520F222budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...
    >> Yhy! Szczególnie jak ktoś się zna lepiej na komputerach niż na
    >> mechanice samochodowej. :P Nie wspomnę, że z częścią błędów można
    >> dalej bezpiecznie jechać.
    >
    >A ja ciagle słysze narzekania mechaników ze keidys to było prosto a
    >teraz
    >sto błędów z czego połowa oznacza zupełnie cos innego niz mowia...
    >I to mechanicy z ASO tez...
    >Byłoby moze łatwiej gdyby diagnostyke komputerowa wprowadzic do
    >samochodów sprzed 2005 roku. Ale oni dołozyli do samochodów pełno
    >dodatków i liczba potencjalnych awarii drastycznie wzrosła.

    To nie tylko dodatki - np gasnie mi silnik w czasie jazdy.
    No to ja szybko pod maske, zdejmuje fajke, wsadzam swiece na widoku,
    krece ... iskra jest i silnik chodzi :-)
    I tak do nastepnego zgasniecia :-(

    No ale kiedys przylapalem - iskry jednak nie ma.
    I sie zaczyna problem - iskra pochodzi z cewki, cewka zasilana z
    modulu elektronicznego,
    modul sterowany z komputera, komputer steruje na podstawie czujnika
    polozenia wału - co zawiodlo ?

    Moze bym uzyskal informacje z komputera ... ale jesli lampki nie
    zapalal, to chyba zadnego bledu nie zauwazyl ?

    Inna sprawa, ze kiedys znajomy mial problem - silnik nie chce zapalic.
    Sprawdzam - iskra na swiecy jest, beznyna dochodzi, a nie pali.
    To juz chyba byl zaplon elektroniczny, wiec przestawic zaplonu nie ma
    jak.

    W koncu tak na pałe czy za porada znajomy wymienil kopulke
    rozdzielacza i auto ruszylo.
    A iskre na swiecy osobiscie widzialem.
    Ale jakas slaba czy co ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: