  • 11. Data: 2009-12-11 12:29:49
    Temat: Re: Test porównawczy LG Cookie z Samsungiem Avilla
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Q pisze:

    > jak masz play, to komorki bez 3g
    > to nie komorki - chyba ze nie uzywasz
    > jej do dzwonienie :)

    Play ma siec 2G na wiekszym obszarze niz 3G :)
    Pozatym Cookie ma jakby brata czyli wersje 3G nazywa sie GT500 Puccini.

    > ps
    > nowa motorola za 260zl ma 3g...

    I co z tego jak jest totalnym szajsem

  • 12. Data: 2009-12-11 12:30:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Bo moze uwazaja ze do dotykowego ekranu powinno sie dodac odpowiednie
    > oprogramowanie :-)

    A lyzka na to .... spadek udzialu w rynku :)

  • 13. Data: 2009-12-11 12:31:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał
    >
    > A gdzie czesc trzecia ?
    > Bo sie nie dowiedzialem ktory ma wielozadaniowa jave, jakie sa
    > mozliwosci terminarza ..

    Sie robi spokojnie.

    > P.S. Czy mi sie wydaje ze zmniejszasz okno i jakosc w porownanu do YT
    > cierpi ?

    A nie przygladalem sie temu ale zawesze mozna przejsc do YT.

  • 14. Data: 2009-12-11 12:31:40
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Czarek pisze:

    > Gdyby jeszcze prowadzący przed nakręceniem tych filmików nauczył się
    > obsługiwać te telefony to było by dużo lepiej a tak to wyszło w kilku
    > miejscach śmiesznie.

    i strasznie ... ale nie widze przeszkod zrob lepiej.

  • 15. Data: 2009-12-11 14:30:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > A lyzka na to .... spadek udzialu w rynku :)

    Odbudowuja, wlasnie kupilem 2700, bo to prostu najlepsza oferta z
    Ery przy moich zalozeniach.

    J.

  • 16. Data: 2009-12-11 17:45:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-12-11 13:31, Jan Strybyszewski napisał/a:

    > i strasznie ... ale nie widze przeszkod zrob lepiej.

    Jak się na czymś nie znam to się za to nie biorę a nie udaje, że się znam.
    --
    Cz.

  • 17. Data: 2009-12-13 11:37:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Dec 2009 13:29:49 +0100, Jan Strybyszewski wrote:

    >Play ma siec 2G na wiekszym obszarze niz 3G :)

    No wlasnie - czy mi sie wydaje czy play wprowadzil do sprzedazy modele
    bez UMTS ?

    J.

  • 18. Data: 2009-12-13 19:46:54
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:

    > No wlasnie - czy mi sie wydaje czy play wprowadzil do sprzedazy modele
    > bez UMTS ?

    Juz dawno np Nokia 6300,noalejakmaja siec 2G to czemu nie skoro Avila to
    najlepiej sprzedajacy sie telefon w Polsce

  • 19. Data: 2009-12-13 19:47:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    > Odbudowuja, wlasnie kupilem 2700, bo to prostu najlepsza oferta z Ery
    > przy moich zalozeniach.

    Taaa ... jasne... moze i Nokia 5110 w nowej obudowie to hit ale ludzie
    juz nie chca przypalonych kotletow