  • 1. Data: 2009-12-09 09:16:43
    Temat: Test porównawczy LG Cookie z Samsungiem Avilla
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Zapraszam na video test porownawczy dwoch najpopularniejszych dotykowcow
    w Polsce. Jesli ktos jeszcze nie ma jest okazja poznac roznice

    http://teleklony.pl/wp/?p=342

  • 2. Data: 2009-12-09 17:30:42
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-12-09 10:16, Jan Strybyszewski napisał/a:

    Gdybyś jeszcze umiał prawidłowo podać nazwę jednego z tych telefonów to
    może było by ok a tak na samym starcie wtopa. Jeśli inne infomacje na
    tym "portaliku" są też na tym poziomie to tylko pogratulować ;)

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-12-10 08:36:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Czarek pisze:
> [...]
    > może było by ok a tak na samym starcie wtopa. Jeśli inne infomacje na
    > tym "portaliku" są też na tym poziomie to tylko pogratulować ;)

    Marudzisz :)

  • 4. Data: 2009-12-10 10:31:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Zapraszam na video test porownawczy dwoch najpopularniejszych dotykowcow
    > w Polsce. Jesli ktos jeszcze nie ma jest okazja poznac roznice
    >

    > http://teleklony.pl/wp/?p=342

    a co tu porownywac - tel maja 2 podstawowe wady:

    - nie maja umts
    - jeden do samsung a drugi lg

  • 5. Data: 2009-12-10 10:47:12
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Q pisze:

    > a co tu porownywac - tel maja 2 podstawowe wady:
    >
    > - nie maja umts

    Phii nokia za 700zł tez nie ma UMTS ani dotyku...

    > - jeden do samsung a drugi lg

    To raczej zaleta bo Nokia ... nie zrobila zadnego dotykowego ekranu w
    NonOS :) heheh

  • 6. Data: 2009-12-10 11:17:38
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Phii nokia za 700zł tez nie ma UMTS ani dotyku...

    jak masz play, to komorki bez 3g
    to nie komorki - chyba ze nie uzywasz
    jej do dzwonienie :)

    ps
    nowa motorola za 260zl ma 3g...

    > To raczej zaleta bo Nokia ... nie zrobila zadnego dotykowego ekranu w
    > NonOS :) heheh

    nie jestem fanem nokii czy se,
    ale odkad zestaw glosnomowiacy
    poszedl dopiero na nokii (choc nie na wszystkich)
    i se (tu na wszystkich testowanych)
    bo na samsugnach i lg byla niepelna funkcjonalnosc
    to wiesz... mozna sie "skrzywic" :)

  • 7. Data: 2009-12-10 13:58:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > To raczej zaleta bo Nokia ... nie zrobila zadnego dotykowego
    > ekranu w NonOS :) heheh

    Bo moze uwazaja ze do dotykowego ekranu powinno sie dodac
    odpowiednie oprogramowanie :-)

    J.

  • 8. Data: 2009-12-10 17:53:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zapraszam na video test porownawczy dwoch najpopularniejszych
    > dotykowcow w Polsce. Jesli ktos jeszcze nie ma jest okazja poznac

    A gdzie czesc trzecia ?
    Bo sie nie dowiedzialem ktory ma wielozadaniowa jave, jakie sa
    mozliwosci terminarza ..

    P.S. Czy mi sie wydaje ze zmniejszasz okno i jakosc w porownanu do
    YT cierpi ?

    J.

  • 9. Data: 2009-12-10 17:54:33
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-12-10 09:36, Jan Strybyszewski napisał/a:

    > Marudzisz :)

    Gdyby jeszcze prowadzący przed nakręceniem tych filmików nauczył się
    obsługiwać te telefony to było by dużo lepiej a tak to wyszło w kilku
    miejscach śmiesznie.

    --
    Cz.

  • 10. Data: 2009-12-10 23:32:06
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Jan Strybyszewski wrote:
    > Zapraszam na video test porownawczy dwoch najpopularniejszych
    > dotykowcow w Polsce. Jesli ktos jeszcze nie ma jest okazja poznac
    > roznice
    >
    > http://teleklony.pl/wp/?p=342

    nie ma takiego słowa jak "rozłanczamy" test 2, 3:07

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk