  • 21. Data: 2017-11-02 18:30:34
    Temat: Re: Test polarności głośników
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:otfjun$40q$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2017-11-02 o 17:04, J.F. pisze:

    >Dymu nie było, ale możliwe, że uderzało się w membranę na beczce.

    Dym nie jest tu istotny :-)
    On tylko pokazuje co sie dzieje i czemu tak wolno.

    Przypomnialo mi sie - w wersji zabawkowej to sie AirZooka nazywalo.

    J.

  • 22. Data: 2017-11-02 19:06:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-11-02 o 18:30, J.F. pisze:
> [...]
    > On tylko pokazuje co sie dzieje i czemu tak wolno.
    >
    > Przypomnialo mi sie - w wersji zabawkowej to sie AirZooka nazywalo.

    Ciekawe co da kwadratowy otwór.

    Robert

  • 23. Data: 2017-11-02 20:40:02
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Hasło o pomiarze ciśnienia dało mi taki pomysł. Owinąć kolumnę workiem
    > na śmieci i uszczelnić. Worek powinien pokazać w którą stronę przesuwa
    > się membrana przy podłączeniu bateryjki (oczywiście jak tył głośników
    > jest wyprowadzony też na przód to trzeba uszczelnić się tylko do
    > odpowiedniej części frontu.
    >
    > Ale to tylko pomysły nie podparte praktyką.

    Pisałem wcześniej o bibułce. Z praktyki własnej. Obserwacja bibułki
    wystarcza.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2017-11-02 23:04:41
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-11-02 o 18:01, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Powitanko,

    > Ale kartkę na nich położoną widać.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    O! Taki prosty sposób, a jakoś nie wpadłem.

    PS.: mądre masz motto, te od Mrożka

  • 25. Data: 2017-11-02 23:36:13
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2017-11-02 o 09:13, Zbych pisze: