  • Data: 2017-11-21 20:39:31
    Temat: Re: Test nawigacji w Auto Moto 12/2017
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-21 o 18:45, Endriu pisze:

    > A ten Go 520 to na podstawie czego bierze ten traffic ?.

    Na podstawie połączenia z serwerem TomTom Live Traffic przez blutuh
    smartfona z którym jest połączony i tak, bo robi za zestaw
    głośnomówiący. Lub do wyboru przez WiFi - np. włączony hotspot w
    smartfonie lub router mobilny. Skąd firma TomTom bierze dane o aktualnym
    zagęszczeniu ruchu, tego nie wiem. Albo mają własne dane, albo od kogoś
    kupują, albo jedno i drugie naraz. W każdym razie urządzenie nie tylko
    odbiera dane, ale też dzieli się informacjami centralą (i za jej
    pośrednictwem z innymi).