  • Data: 2014-12-25 15:28:27
    Temat: Re: Test na PJ wg TVP
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-25 o 14:19, Shrek pisze:
    > Mamy filmik z zamknietymi zaporami, przejeżdza pociąg, zapory otwierając
    > się, stop klatka jak są poniesione do jakiś 60 stopni, czerwone HGW czy
    > miga, czy już zgasło, bo stopklatka migania nie pokazuje. 20 czy
    > trzydziści sekund na odpowiedź:

    ciach

    Nie chce mi się dalej czytać. Wychodzi na to że dzisiaj po 20 latach
    prawa jazdy bym nie zdał. Ilość haczyków i niejednoznaczności mnie powala.
    Zresztą. Dzieci w szkole też to mają. Banalne pytanie z matematyki
    zadane mi (umysłowi ścisłemu) przez syna powoduje zacięcie. Raz trzeba
    pomyśleć. Raz literalnie przeczytać pytanie. Raz dostosować się do
    pokrętnej logiki nauczycielki.
    Cóż mamy "nowoczesność", drobne druczki i "ghyty naetinowe" dookoła :-)