  • 1. Data: 2017-11-17 11:30:21
    Temat: Tesla znow atakuje :-)
    Od: p...@g...com

    http://next.gazeta.pl/next/7,151243,22657655,elon-mu
    sk-prezentuje-dwa-nowe-auta-elektryczne-ciezarowke-s
    emi.html#MTstream

    cos dla prawdziwych zapierdalaczy :-) w tle propozycja kolejnej zrzutki no I Bugatti
    sie chowa :-)

    Ważnym aspektem Semi są właściwości aerodynamiczne. Producent podkreśla, że
    współczynnik aerodynamiczny wynosi 0,36. Porównuje swój samochód do Bugatti Chiron,
    gdzie współczynnik wynosi 0,38

    mysle ze nastepnym wynalazkiem bedzie teleport albo zamiana olowiu w zloto :-)

  • 2. Data: 2017-11-17 12:07:54
    Temat: Re: Tesla znow atakuje :-)
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Fri, 17 Nov 2017 02:30:21 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    gdzie współczynnik wynosi 0,38

    > mysle ze nastepnym wynalazkiem bedzie teleport albo zamiana olowiu w zloto :-)

    Tia... a taka syrenka miała (różnie podają) Cx 0.29 lub 0.35

  • 3. Data: 2017-11-17 19:48:12
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.11.2017 o 11:07, dantes pisze:

> [...]
    gdzie współczynnik wynosi 0,38

    > Tia... a taka syrenka miała (różnie podają) Cx 0.29 lub 0.35

    no właśnie też mnie to zastanowiło, chyba to jakaś pomyłka, bo jeżdżący
    klocek ma Cx 0,31

    https://www.syncro-system.pl/realizacje/Fiat-Ducato

    Łukasz

  • 4. Data: 2017-11-17 20:45:10
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > no właśnie też mnie to zastanowiło, chyba to jakaś pomyłka, bo jeżdżący
    > klocek ma Cx 0,31
    >
    > https://www.syncro-system.pl/realizacje/Fiat-Ducato

    I pomaga to mu być szybszym od Bugatti? ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2017-11-17 22:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > I pomaga to mu być szybszym od Bugatti? ;-)

    Przypominam ze jest jeszcze powierzchnia czołowa... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 6. Data: 2017-11-17 23:46:32
    Od: kakmar <k...@g...com>

    On 2017-11-17, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Mateusz Bogusz m...@o...pl ...

    > Przypominam ze jest jeszcze powierzchnia czołowa... :)

    Ale to Cx to chyba o semi truck chodziło a nie o roadster 2.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 7. Data: 2017-11-18 09:13:48
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu ogarnia matematycznie mocowe aspekty samochodów tesli?

  • 8. Data: 2017-11-18 20:05:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-11-18 o 09:13, denat 'POPIS/EU pisze:
    > czy Ktoś tu ogarnia matematycznie mocowe aspekty samochodów tesli?
    Prawie wszyscy. :-)

    Robert

  • 9. Data: 2017-11-20 16:16:08
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-11-17 o 11:30, p...@g...com pisze:
> [...]
    gdzie współczynnik wynosi 0,38

    > mysle ze nastepnym wynalazkiem bedzie teleport albo zamiana olowiu w zloto :-)

    Pytanie na które nie odpowie producent:
    Jaki zasięg ma ten roadster w przypadku jazdy z maksymalną prędkością na torze
    sportowym?

  • 10. Data: 2017-11-20 23:28:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Jaki zasięg ma ten roadster w przypadku jazdy z maksymalną prędkością na
    > torze sportowym?

    Bo i na ch* Kowalskiemu taka wiedza? Którykolwiek producent samochodów
    podaje takie dane? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz