  • 81. Data: 2015-10-18 16:04:43
    Temat: Re: Tesla
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> napisał w wiadomości
    news:mvvkpc$jkm$1@srv.chmurka.net...
    > "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote in message
    >
    > nie tylko
    >
    > "Wprowadzony dwa lata temu nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi
    > nie doprowadził do rozwiązania problemu "dzikich wysypisk", których
    > przybywa
    > zamiast ubywać. Rosną także koszty gospodarowania odpadami"
    >
    > https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-odpadach-ko
    munalnych.html

    Co jeszcze uda się spieprzyć politykom?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 82. Data: 2015-10-18 16:31:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oni nic nie spieprzyli. Kolo chuja im latają śmieci i dzikie wysypiska. Zadanie
    polegało na zwiększeniu wpływów z opłat za śmieci. I to osiągnęli. Rozdzielenie
    puszek na śmieci i śmieci do segregacji i wykorzystania zwiększyło dochody firm
    zajmujących się segregacja śmieci. Ludek z ulicy takiej firmy nie założy. A nawet jak
    by założył to go kontroląmi zniszczą. Musi być ktoś z układu co się podzieli pod
    stołem kasa. Ci co są odpowiedzialni za przepisy dotyczące śmieci odnieśli sukces.

  • 83. Data: 2015-10-18 18:53:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.10.2015 o 16:04, yabba pisze:

    munalnych.html

    > Co jeszcze uda się spieprzyć politykom?

    Wszystko za co się wezmą.

  • 84. Data: 2015-10-18 20:10:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    > W Polsce nie trzeba nigdzie jechać, bo takie pudełka na baterie są w
    > każdym hipermarkecie, czy nawet w Biedronce, więc przy okazji każdych
    > codziennych lub cotygodniowych zakupów można je tam zostawić.

    O tym mówię, bo przecież do hipermarketu na tygodniowe zakupy
    nie idę tylko jadę :-P
    ---
    Czyli jest dokładnie tak, jak napisałem: emitujesz spaliny by zwrócić odpad
    do utylizacji. A to jeszcze nie koniec przecież.

  • 85. Data: 2015-10-18 20:21:34
    Temat: Re: Tesla ... segregować.
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "HubertO"

    > Ja będę wyrzucał do śmietnika. Jak są cenne to zapłacą żeby je ktoś
    > z śmieci wyjmowal,

    "Ktoś będzie baterie z śmieci wyjmował", a to kosztuje wiecej niż wyciaganie
    baterii z pojemnika gdzie są tylko baterie; przez to cena nowej baterii
    w sklepie będzie wyższa. Dlatego taniej jest segregować.
    ---
    No k.. nie jest taniej. Ponieważ np w bloku 40 mieszkaniowym codziennie ktoś
    z każdego mieszkania musi poświęcić 15 minut co daje ... 40x15 = 10h. To
    gdyby ktoś siedział i przebierał na pewno nie robiłby tego samego bite 10h.

    Możesz sobie przeliczyć dla całej Polski koszty. Każde gospodarstwo rodzinne
    czy tam inne płaci z 10..20zł/miesiąc co daje ... powiedzmy ... 10mln
    gospodarstw, czyli przynajmniej 100 MILIONÓW ZŁOTYCH a na rok MILIARD.

  • 86. Data: 2015-10-18 20:36:18
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Wszystko za co się wezmą.

    To było pytanie retoryczne.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 87. Data: 2015-10-18 22:22:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 18.10.2015 o 20:36, yabba pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:n00iql$7tp$1@node2.news.atman.pl...

    > To było pytanie retoryczne.
    >
    > :)

    Nigdy nie wiadomo, zawsze może trafić się ktoś naiwny.
    Niektórzy nawet za tydzień będą się kierowali obiecankami jakie
    usłyszeli w ciągu ostatnich miesięcy, że niby ktoś ich będzie próbował
    dotrzymywać.....

  • 88. Data: 2015-10-18 23:56:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Oct 2015 07:31:02 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
> [...]
    > jak by założył to go kontroląmi zniszczą. Musi być ktoś z układu co
    > się podzieli pod stołem kasa. Ci co są odpowiedzialni za przepisy

    Ale wiesz, ze nikt by na to nie wpadl, gdyby Unia nie kazala ?

    I moze calkiem nieglupio kazala - po co sobie robic wysypiska, a potem
    je likwidowac ...

    J.

  • 89. Data: 2015-10-22 02:20:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n00nvv$75l$1@mx1.internetia.pl...
    > No k.. nie jest taniej. Ponieważ np w bloku 40 mieszkaniowym codziennie
    > ktoś z każdego mieszkania musi poświęcić 15 minut co daje ... 40x15 = 10h.

    Nie bardzo rozumiem jak to obliczyłeś... Skąd te 15 minut wziąłeś?

    Ja mam dwa kubły: jeden na odpadki, drugi na recykling.
    I jak wyrzucam opakowanie (typu butelka) to wrzucam do
    jednego, jak wyrzucam łupę z banana to wrzucam do drugiego.
    Na tym polega segregacja śmieci. Zero czasu.

    A Ty jak robisz? Najpierw mieszasz śmieci a potem sortujesz je?? :-)))

  • 90. Data: 2015-10-22 02:21:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n00nas$50l$1@mx1.internetia.pl...

> [...]
    > Czyli jest dokładnie tak, jak napisałem: emitujesz spaliny by zwrócić
    > odpad do utylizacji. A to jeszcze nie koniec przecież.

    Bynajmniej! Jadę na zakupy, i PRZY OKAZJI mam bateryjkę w kieszeni.

    Przykłady dajesz jeden po drugim że z inteligencją u Ciebie na bakier...