  • Data: 2015-10-22 02:20:02
    Temat: Re: Tesla ... segregować.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:n00nvv$75l$1@mx1.internetia.pl...
    > No k.. nie jest taniej. Ponieważ np w bloku 40 mieszkaniowym codziennie
    > ktoś z każdego mieszkania musi poświęcić 15 minut co daje ... 40x15 = 10h.

    Nie bardzo rozumiem jak to obliczyłeś... Skąd te 15 minut wziąłeś?

    Ja mam dwa kubły: jeden na odpadki, drugi na recykling.
    I jak wyrzucam opakowanie (typu butelka) to wrzucam do
    jednego, jak wyrzucam łupę z banana to wrzucam do drugiego.
    Na tym polega segregacja śmieci. Zero czasu.

    A Ty jak robisz? Najpierw mieszasz śmieci a potem sortujesz je?? :-)))